Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie

Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut ogłasza przetarg

  • Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut
    Krucza 5/11d
    00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
    REGON: 001240700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej aparatury pomiarowej do długookresowych monitoringowych badań hałasu zewnętrznego, wraz z niezbędnym wyposażeniem uzupełniającym dla potrzeb Akredytowanego Laboratorium Akustycznego Zakładu Akustyki Środowiska IOŚ-PIB przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dla Części 1: Stacji monitoringu hałasu wraz z doposażeniem laboratorium; dla Część 2: Zestawy do monitorowania izolacyjności akustycznej przegród zewnętrznych w budynkach narażonych na hałas środowiskowy (3 komplety); dla Część 3: Aktualizacja oprogramowania CadnaA (2 licencje) wraz z rozszerzeniem CadnaR (1 licencja); dla Część 4: Aktualizacja oprogramowania SoundPlan (1 licencja); dla Część 5: Aktualizacja oprogramowania ArcMap (2 licencje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - w Części 1 postępowania w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); - w Części 2 postępowania w wysokości 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); - w Części 3 postępowania w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); - w Części 4 postępowania w wysokości 300 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100); - w Części 5 postępowania w wysokości 600 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100); 2) Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 5) Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1240 6247 1111 0000 4979 9334 z zaznaczeniem: Wadium w przetargu na dostawę specjalistycznej aparatury pomiarowej, Część ………… - Nr postępowania PZ/27/2017. 6) Zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium przelewem bankowym został dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 7) Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 8) W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako beneficjenta należy podać Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, oświadczenie stanowiące załącznik numer 3 do siwz, dowód wpłaty wadium w formie niepieniężnej, pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną