Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznej aparatury do prowadzenia prac naukowo-badawczych

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 10-747 Olsztyn, ul. Tuwima 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5234692 , fax. 089 5234693
  • Data zamieszczenia: 2012-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
    ul. Tuwima 10 10
    10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5234692, fax. 089 5234693
    REGON: 00128934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka naukowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznej aparatury do prowadzenia prac naukowo-badawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury do prowadzenia prac naukowo-badawczych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie podzielono na 7 Części: Część 1 - Inkubator z atmosferą CO2/O2 z płaszczem wodnym, ciągłą filtracją HEPA, regulacją i odczytem wilgotności RH - szt. 1; Część 2 - Komora laminarna - szt. 1; Część 3 - Łaźnia wodna cyfrowa z wytrząsarką z dodatkowym wyposażeniem - szt. 1; Część 4 - Easypet (pipetor) do pipet miarowych i mianowanych tradycyjnie (szklanych i plastikowych: 0,1ml-100ml) z łądowarką - szt. 2; Część 5 - Cieplarka bez chłodzenia - szt. 1; Część 6 - Mini suszarka rozpyłowa - szt. 1; Wymagana gwarancja - min. 12 miesięcy dla Części 1; min. 24 miesiące dla Części 3, 5, 6; oraz 36 miesięcy dla Części 1, 2. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do bezpośredniej dostawy aparatury bezpośrednio do pokoju laboratorium/pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie, montażu i uruchomienia aparatury, a w przypadku Części 6 - instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji nabytej aparatury. 2. Po uruchomieniu w siedzibie zamawiającego aparatura powinna być gotowa do poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy aparatury konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń) lub oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 3. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis aparatury. 4. Czas naprawy gwarancyjnych zobowiązujących dostawcę do wymiany urządzenia (podzespołu) na nowy - max. 3 naprawy. 5. Wymiana aparatury w okresie gwarancji na nowy, nastąpi w przypadku 3 awarii uniemożliwiających ich eksploatację w pełnym zakresie funkcjonalnym. 6. W przypadku wymiany uszkodzonej aparatury na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 7. Transport aparatury do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonej aparatury. 9. Dostarczona aparatura musi posiadać instrukcję obsługi w j. polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331520000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach