Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.

KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
    ul. Aleje Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 000514064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Dostawa kadzi – basenów formalinowych do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.1 do SWZ, Rozdziałem V SWZ oraz PPU - załącznikiem nr 7.1 do SWZDostawa specjalistycznego wyposażenia do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.2 do SWZ,Rozdziałem V SWZ oraz PPU - załącznikiem nr 7.2 do SWZDostawa specjalistycznych mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.3 do SWZ, Rozdziałem V SWZ oraz PPU - załącznikiem nr 7.3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44618500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części 1 Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa kadzi – basenów formalinowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające jej należyte wykonanie.W zakresie części 2 Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa wyposażenia do prosektorium, w szczególności: komór chłodniczych, stołów anatomicznych, wózków do transportu zwłok o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające jej należyte wykonanie.W zakresie części 3 Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa mebli prosektoryjnych ze stali nierdzewnej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające jej należyte wykonanie.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną