Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2014-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznego stołu operacyjnego do kompleksowych zabiegów chirurgicznych przeprowadzonych na kręgosłupie dla potrzeb SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/107/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa specjalistycznego stołu operacyjnego do kompleksowych zabiegów chirurgicznych przeprowadzonych na kręgosłupie dla potrzeb SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku Zakres zamówienia Ogólny zakres zadań związanych z realizacją dostawy montażu, instalacji i uruchomienia 1. Dostawa urządzenia na miejsce użytkowania 2. Montaż 3. Uruchomienie. 4. Szkolenie użytkowników 5. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej i konserwacji 6. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumenty określone przez ustawę o wyrobach medycznych, deklaracji zgodności dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi. Po rozpoczęciu użytkowania w ramach gwarancji Zamawiający może zażądać w terminie 12 miesięcy od daty odbioru przeprowadzenia maksymalnie dwóch dodatkowych szkoleń o wymiarze 2h każde dla obsługi urządzenia wliczonych w koszt urządzenia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 6, 7, 8 do SIWZ. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu urządzenia oraz przeprowadzeniu następujących szkoleń: - szkolenie dla obsługi urządzenia - jedno szkolenie - szkolenie dla personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej i konserwacji - jedno szkolenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fotela zabiegowego do zabiegów urologicznych, w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa toru wizyjnego do gabinetu zabiegowego urologii na potrzeby pierwszego wyposażenia modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego - Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-07-01 - Najem systemu płukania pulsacyjnego wraz z dostawą końcówek płuczących DZP/56/2016
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa 2 torów wizyjnego do gabinetów zabiegowych ginekologii i urologii na potrzeby pierwszego wyposażenia modernizowanego budynku A Szpitala Praskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-06-01 - Zakup i dostawa kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych - 2 kpl
Dodano: 2016-04-26 - zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych narzędzi do zamykania naczyń krwionośnych kompatybilnych z generatorem Liga Sure
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do laparoskopowego leczenia otyłości
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa oksygenatorów wraz z osprzętem
Dodano: 2016-02-05 - zakup i sukcesywna dostawa zestawów do ablacji wraz z dzierżawą systemu oraz kaniul dowieńcowych
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa akcesoriów do wiertarek ortopedycznych i neurochirurgicznych oraz oprzyrządowania do kolumny artroskopowej dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-08/2016).
Dodano: 2016-01-19