Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego stołu operacyjnego do kompleksowych zabiegów chirurgicznych przeprowadzonych na kręgosłupie dla potrzeb SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/107/2017

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego stołu operacyjnego do kompleksowych zabiegów chirurgicznych przeprowadzonych na kręgosłupie dla potrzeb SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/107/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa specjalistycznego stołu operacyjnego do kompleksowych zabiegów chirurgicznych przeprowadzonych na kręgosłupie dla potrzeb SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku Zakres zamówienia Ogólny zakres zadań związanych z realizacją dostawy montażu, instalacji i uruchomienia 1. Dostawa urządzenia na miejsce użytkowania 2. Montaż 3. Uruchomienie. 4. Szkolenie użytkowników 5. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej i konserwacji 6. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumenty określone przez ustawę o wyrobach medycznych, deklaracji zgodności dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi. Po rozpoczęciu użytkowania w ramach gwarancji Zamawiający może zażądać w terminie 12 miesięcy od daty odbioru przeprowadzenia maksymalnie dwóch dodatkowych szkoleń o wymiarze 2h każde dla obsługi urządzenia wliczonych w koszt urządzenia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 6, 7, 8 do SIWZ. Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu urządzenia oraz przeprowadzeniu następujących szkoleń: - szkolenie dla obsługi urządzenia - jedno szkolenie - szkolenie dla personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej i konserwacji - jedno szkolenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach