Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego sprzętu płetwonurków dla SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek Policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego sprzętu płetwonurków dla SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek Policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu płetwonurków dla SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek Policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu specjalistycznego, wyszczególnionego w załącznikach nr 1.1 do 1.12 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno - użytkowe zawiera załącznik nr 7 oraz załączniki nr 1.1 do 1.12 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. d) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie naszywek - flaga narodowa, napis POLICJA oraz logotypów na asortymencie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na własny koszt naszywek - flagi narodowej, napisu POLICJA, w miejscach i na asortymencie wskazanym w załączniku nr 7 do SIWZ. Logotyp, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wykonany będzie metodą trwałego nadruku lub w formie naszywki, na produktach wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wzór logotypu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Logotyp będzie wykonany na koszt Wykonawcy, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na etapie realizacji umowy. e) Tabela rozmiarów zostanie uzgodniona z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty, na etapie realizacji umowy. f) Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części, odpowiadających treści załączników nr 1.1 do 1.12 do SIWZ, których szczegółowy opis i wymagania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia): - część nr 1 - obejmuje dostawę masek, fajek, płetw, pasów oraz ciężarków (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 1 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 2 - obejmuje dostawę specjalistycznych boji dekompresyjnych i balonów do podnoszenia (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 2 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 3 - obejmuje dostawę latarek, nożyc, noży, kołowrotków i śrub (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 3 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 4 - obejmuje dostawę skafandrów, ocieplaczy i butów (zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 4 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 5 - obejmuje dostawę automatów oddechowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 5 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 6 - obejmuje dostawę kamizelek ratunkowo - wypornościowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 6 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 7 - obejmuje dostawę komputerów nurkowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 7 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 8 - obejmuje dostawę butli płetwonurkowych i zestawów butlowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 8 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 9 - obejmuje dostawę toreb nurkowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.9 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 9 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 10 - obejmuje dostawę skrzyń transportowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.10 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 10 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 11 - obejmuje dostawę sprężarki (zgodnie z załącznikiem nr 1.11 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 11 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 12 - obejmuje dostawę echosondy (zgodnie z załącznikiem nr 1.12 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 12 załącznika nr 7 do SIWZ), g) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. h) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem własnym wykonawcy i na jego koszt do Magazynu Uzbrojenia KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374122403
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 4 640,00 zł Dla poszczególnych części postępowania wadium wynosi odpowiednio: - część nr 1 - 270,00 zł - część nr 2 - 100,00 zł - część nr 3 - 410,00 zł - część nr 4 - 910,00 zł - część nr 5 - 430,00 zł - część nr 6 - 470,00 zł - część nr 7 - 380,00 zł - część nr 8 - 320,00 zł - część nr 9 - 120,00 zł - część nr 10 - 280,00 zł - część nr 11 - 860,00 zł - część nr 12 - 90,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną