Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego sprzętu okulistycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50403 Wrocław, ul. Dobrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 747 790 , fax. 717 747 790
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska
    50403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 747 790, fax. 717 747 790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego sprzętu okulistycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu okulistycznego: zadanie nr 1: SOCT Spektralny koherentny tomografi optyczny – specjalistyczny laser siatkówkowy przeznaczony do fotokoagulacji w szczególności u chorych z retinopatią cukrzycową,zadanie nr 2: Angiograf okulistyczny – cyfrowy aparat do angiografii fluoresceinowej wraz z oprogramowaniem przeznaczony w szczególności do diagnostyki u pacjentów z retinopatią cukrzycową, z możliwością cyfrowego zapisu wyników oraz wydruku wyników badań,zadanie nr 3: Laser okulistyczny – specjalistyczny laser siatkówkowy przeznaczony do fotokoagulacji w szczególności u chorych z retinopatią cukrzycową i Lampa szczelinowa – z tonometrem aplanacyjnym i modułem fotograficznym, wykorzystywana w szczególności w diagnostyce pacjentów z okulistycznymi powikłaniami cukrzycy. W ramach każdego zadnia Wykonawca zobowiązany będzie do: a.dostarczenia do siedziby Zamawiającego urządzenia spełniającego wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia, b.montażu/ instalacji urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c.uruchomienia urządzenia, d.przeprowadzenia sprawdzenia urządzenia, e.przekazania sprawnego urządzenia do eksploatacji Zamawiającemu, f.przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego z obsługi dostarczonego urządzenia dla personelu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 2 do s.i.w.z. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. 2.Wadium powinno spełniać swoją funkcję, czyli zabezpieczać możliwość jego zatrzymania we wszystkich sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy P.z.p. 3.Kwota wadium dla całego postępowania wynosi 9 500,00 złotych, w podziale na następujące zadania wynosi: Dla zadania 1 – 4 500,00 zł Dla zadania 2 – 2 500,00 zł Dla zadania 3 – 2 500,00 zł 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2016r., poz. 359 z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1130 1033 0018 7991 3020 0011 z dopiskiem „Wadium – sprzęt okulistyczny, nr sprawy 58/P/17”. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione do Zamawiającego w oryginale przed terminem składania ofert poprzez złożenie w Sekretariacie lub załączenie do oferty. 8.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy P.z.p. o następującym lub analogicznym brzmieniu: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579)” 5)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6)miejsce i termin zwrotu gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z dokumentami zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach