Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2854273 , fax. 032 2854058 wew.424
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach
ul. Pyskowicka 47-51 47-51
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2854273, fax. 032 2854058 wew.424
REGON: 27628316500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznego sprzętu anestezjologicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu anestezjologicznego pogrupowanego w czterech pakietach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331710009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; ( wymagane 3 dostawy ) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczenia Wykonawców dokonane zostaną zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( wymagane 3 dostawy wraz z referencjami ). 4) Deklaracje zgodności CE dla danego wyrobu zgodnie z odpowiednią dyrektywą. Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne - dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 93/04 poz.896) - aktualne na dzień składania oferty. (deklaracje zgodności CE należy opisać nazwą handlową produktu i numerem pozycji w danym pakiecie) 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp, 1.3. Wypełniony i zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby) projekt umowy. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część [C] wraz z formularzem cenowym, część [D]
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych II dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii
Dodano: 2015-08-18 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii
Dodano: 2015-01-20 - drobny sprzęt medyczny
Dodano: 2014-10-02 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii oraz materiałów eksploatacyjnych do posiadanego sprzętu anestezjologicznego
Dodano: 2014-08-07 - Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego do specjalistycznych urządzeń medycznych firmy Dräger dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii oraz materiałów eksploatacyjnych do posiadanego sprzętu anestezjologicznego
Dodano: 2014-06-06 - Sukcesywna dostawa laryngoskopów jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2014-03-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. w sprawie 3 / 3 PN / 2014
Dodano: 2014-01-09