Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego laserowego urzadzenia grawerującego.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego laserowego urzadzenia grawerującego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa laserowego urządzenia grawerującego ze specjalistycznym oprogramowaniem; 2)dostawa materiału na tabliczki identyfikacyjne (półfabrykatu wg wzoru); 3)dostawa łańcuszka z zapinką; 4)zainstalowanie i uruchomienie urządzenia; 5)przeszkolenie personelu do obsługi oprogramowania i urządzenia; 6)zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzenia. 2.Opis techniczny. 1)laserowe urządzenie grawerujące z oprzyrządowaniem do wykonywania metalowych tabliczek identyfikacyjnych i stalowych kamieni do plombownic: 1)typ lasera - iterbowy laser światłowodowy, 2)moc wyjściowa minimalna 20 W fali ciągłej (średnio), 3)chłodzenie powietrzem, 4)wielkość pola roboczego: min 11 cm x 11 cm, 5)średnica wiązki lasera (plamki) max. 20 ?m, 6)regulowana oś Z, 7)prędkość znakowania min. 5000 m/s, 8)sterownik bazujący na procesorze Pentium, 9)poziom hałasu poniżej 70dB, 10)bezobsługowa praca przez okres co najmniej 3 miesięcy, 11)wydajność urządzenia - minimum 300 tabliczek dziennie. 3.Niezbędne elementy wyposażenia urządzenia to: 1)monitor LCD (min. 19) wraz z jednostką sterującą, klawiaturą i myszką, 2)samoczynny system chłodzenia, 3)zespół wyciągowy dymów laserowych wraz z odpowiednim układem filtrującym, 4)obudowa komory roboczej dla laserów klasy I, zgodna z przepisami bezpieczeństwa EN 954 - 1 kat. 3, 5)automatyczny podajnik lub matryca na min. 8 tabliczek (3 szt.), 6)marker do pozycjonowania i wizualizacji obszaru grawerowania, 7)zasilanie z systemem kontroli zasilania, 8)stolik pod urządzenie, 9)oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania laserowego urządzenia grawerującego. 4.Warunki techniczne oprogramowania laserowego urządzenia grawerującego: 1)prosta i intuicyjna obsługa oprogramowania, 2)oprogramowanie w języku polskim pracujące w środowisku Windows (XP lub wyższym) posiadające dwie aplikacje: a)aplikacja do projektowania zapewniająca/posiadająca: -możliwość projektowania rysunków i obiektów graficznych (kody 2D i 3D), -funkcja wypełniania czcionek i znaków z możliwością ustawienia parametrów: kąta, skoków i wielokrotności przejścia lasera, -funkcja pozycjonowania - automatyczne pozycjonowanie w oparciu o zdefiniowane punkty (markery), -funkcja grawerowania na promieniu i kącie, -podstawowe funkcje edycji danych: dodawanie, usuwanie, przesuwanie, skalowanie, obrót, pochylanie oraz kontrola parametrów dowolnie wybranego detalu, -ustawienie parametrów obróbki tj. prędkości kreślenia wektorów, grubości linii, parametrów pracy lasera, -obsługę trybu wektorowego i rastrowego (grey scale), -obsługiwanie kroju czcionki - Unicode UTF-8, -obsługiwanie plików graficznych - bmp, tiff, jpeg, jpeg 2000, WSQ, dxf, plt, hpgl,cdr, ai, psd, -zintegrowanie z fontami Windows, -możliwość pobierania danych z arkusza kalkulacyjnych Excel, przy minimum 5 - ciu zmiennych lub pliku tekstowego, -możliwość przygotowania layoutu pod pobierane dane z arkusza kalkulacyjnego lub pliku tekstowego z automatycznym zmniejszeniem rozmiaru czcionki przy zapisie nazwiska o trzynastu znakach lub dłuższym, -możliwość zapisania ww. layotu z zadanymi parametrami grawerowania. b)aplikacja do sterowania produkcją umożliwiająca: -grawerowanie z wykorzystaniem przygotowanego layoutu z pobraniem danych z arkusza kalkulacyjnego EXCEL, przy zadanej liczbie tabliczek i powtórzeń, 3)jednostka sterująca oprócz systemu operacyjnego Windows XPpowinna być wyposażona także w pakiet oprogramowania biurowego MS Office w wersji 2007 lub wyższej. 5.Charakterystyka tabliczki identyfikacyjnej i łańcuszka. 1)tabliczka identyfikacyjna: a)materiał: -metal o żaroodporności - min. 1400 oC, -metal zapewniający jak największe bezpieczeństwo dotyczące alergii oraz podrażnienia skóry, b)wymiary: -długość - 51 mm, -szerokość - 27 mm, -grubość: przy tabliczce z wywinięciem brzegu grubość materiału minimum 0,4 mm, grubość wywinięcia max. 0,8 mm, szerokość wywinięcia brzegu 0,9 - 1,1 mm, -przy tabliczce bez wywinięcia brzegu grubość materiału 0,8 mm, c)średnica otworu - 3,0 mm, d)promień - 13,5 mm. e)wykończenie: -powierzchnia: polerowana na jedwabisty mat; -krawędzie: gładkie, nie mogą powodować podrażnień skóry. 6.Łańcuszek. Łańcuszki kulkowe ze stali chirurgicznej o długości 65 cm wraz z zapinką. Siła potrzebna do rozerwania łańcuszka w przedziale od 250 N do 500 N. 7.Wymagania dodatkowe. Wraz z laserowym urządzeniem grawerującym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 16 000 tabliczek oraz 8 000 łańcuszków z zapinką. 8.Wdrożenie i utrzymanie systemu. 1)zainstalowanie urządzenia i oprogramowania nastąpi w Biurze Ewidencji Osobowej WP, Al. Jerozolimskie 97, 00 - 909 Warszawa. 2)wykonawca po zainstalowaniu urządzenia i oprogramowania przeprowadzi szkolenie minimum trzech użytkowników po zakończeniu którego osobom przeszkolonym nada certyfikaty uprawniające do szkolenia innych osób. 3)w ramach szkolenia wykonawca będzie obecny przy wykonaniu pierwszych 100 kpl. tabliczek identyfikacyjnych oraz 10 kamieni stalowych do plombownic. 4)zakres czynności składających się na utrzymanie: -usługa Help Desk IT - przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych oraz oprogramowania, wstępna ocena zgłoszonych problemów, zdalne rozwiązywanie problemów (o ile nie wymaga interwencji u klienta), informowanie użytkowników o znanych i rozwiązanych problemach, nadzór nad obsługą logistyczną sprzętu, -serwis on-site - usuwanie awarii sprzętowej na miejscu u klienta, dostarczanie sprzętu zastępczego na czas naprawy (o porównywalnych parametrach), dojazdy do siedziby klienta, diagnostyka oraz konserwacje urządzenia, instalację i konfigurację oprogramowania po naprawach, -czas realizacji usunięcia awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku braku możliwości realizacji usunięcia awarii w podanym czasie instalacja maszyny zastępczej. 5)elementy podlegające utrzymaniu: -oprogramowanie systemowe i narzędziowe do sterowania urządzeniem grawerującym - utrzymanie bieżące i wsparcie techniczne, -urządzenie do grawerowania - utrzymanie bieżące, wsparcie techniczne, przeglądy okresowe. 9.Wymagania dodatkowe: 1)trwałość lasera: minimum 100 000 godzin bezawaryjnej i bezobsługowej pracy; 2)grawerowanie powinno odbywać się w procesie zautomatyzowanym z wykorzystaniem podajnika lub matrycy; 3)trwałość urządzenia: wykonanie nie mniej niż 300 000 szt. tabliczek w terminie nie przekraczającym okres3 lat; 4)gwarancja na urządzenie - minimum 3 lata. serwis pogwarancyjny zapewniający wymaganą trwałość lasera określoną w pkt. 9, 1); 5)na oprogramowanie narzędziowe i systemowe wykonawca udzieli standardowych licencji (prawo używania) producentów oprogramowania; 6)odbiorcą oprogramowania informatycznego jest Biuro Ewidencji Osobowej WP, 00 - 909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97; 7)wykonawca wraz z oprogramowaniem przekaże dla Biura Ewidencji Osobowej WP instalatory oprogramowania informatycznego oraz kody sterujące do sterowania laserowym urządzeniem grawerującym; 8)jeżeli do obsługi urządzenia wymagane są okulary lub inne przedmioty wykonawca ma obowiązek dostarczyć je dla minimum trzech osób. 10 Postanowienia dodatkowe. 1)warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w przetargu jest przedstawienie po pięć próbek tabliczek identyfikacyjnych oraz kamieni stalowych, wykonanych na docelowym urządzeniu i materiale. Dane umieszczone na tabliczkach, kamieniach winny być wykonane według podanego w pkt 11 wzoru. 2)materiały użyte na wykonanie tabliczek i łańcuszków winny spełniać wymagania dyrektywy niklowej 94/27/WE dotyczące wprowadzania i obrotu na rynku europejskim produktów zawierających nikiel, potwierdzone zaświadczeniem niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z podanymi w tej dyrektywie normami jakościowymi; 3)urządzenie powinno być wyprodukowane zgodnie z normami bezpieczeństwa CE, dopuszczone na rynek Polski i Europejski oraz nie może stwarzać zagrożeń dla życia i zdrowia pracownika, a także nie może mieć negatywnego wpływu na środowisko naturalne. 4)wymagane jest dostarczenie wraz z ofertą następujących dokumentów: -certyfikatu dopuszczającego urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej oraz certyfikatu zgodności (CE), o ile nie jest zawarty w certyfikacie dopuszczającym, -opisu warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.), -dokument potwierdzający odporność użytego materiału (do produkcji tabliczek) na działalność temperatury, -dokument potwierdzający wymaganą siłę potrzebną do rozerwania łańcuszka kulkowego, -instrukcji obsługi w języku polskim, -instrukcji serwisowej. 11.Wzory. 1)wzory tabliczek identyfikacyjnych. Wz. 1 2)wymiary: a)długość - 51 mm; b)szerokość - 27 mm.; c)grubość: -przy tabliczce z wywinięciem brzegu grubość materiału minimum 0,4 mm, grubość wywinięcia max. 0,8 mm, szerokość wywinięcia brzegu 0,9 - 1,1 mm; -przy tabliczce bez wywinięcia brzegu grubość materiału 0,8 mm, d)średnica otworu -3,0 mm; e)promień - 13,5 mm; f)głębokość grawerowania - 0,15 - 0,2 mm; 3)wysokość liter: a)imię - 2,0 mm; b)nazwisko - 2,5 mm, (możliwość wpisania nazwiska w dwóch wierszach); c)PESEL - 3,0 mm; d)grupa krwi - 2,5 mm; e)SIŁY ZBROJNE RP - 2,0 mm; f)wielkość orła - 7,0 mm; 4)odległości pomiędzy: a)dla tabliczki wg wz. 1: -brzegiem a imieniem - 3 mm; -imieniem a nazwiskiem - 1 mm; -nazwiskiem a numerem PESEL - 3 mm; -numerem PESEL a grupą krwi - 7 mm; -grupą krwi a brzegiem - 3 mm; -napisem SIŁY ZBROJNE RP a brzegiem - 2 mm; b)dla tabliczki wg wz. 2: -brzegiem a imieniem - 3 mm; -imieniem a nazwiskiem - 1 mm; -nazwiskiem a nazwiskiem - 1 mm; -nazwiskiem a numerem PESEL - 3 mm; -numerem PESEL a grupą krwi - 3,5 mm; -grupą krwi a brzegiem - 3 mm; -napisem SIŁY ZBROJNE RP a brzegiem - 2 mm. 5)Wzór kamienia do plombownic: -? 10 mm, stal narzędziowa, głębokość grawerowania 2 mm przy opuszczeniu tła, z zachowaniem nachylenia stożka około 30 o dla liter i cyfr /wypukłe, pozytyw/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386361106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia zał. nr 3 do SIWZ: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech lat (lub krótszym w przypadku krótszego okresu działalności) i mogą potwierdzić ich należyte wykonanie); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe na rachunku bankowym, lub zdolność kredytową na kwotę określoną w pkt 6 ppkt 8, posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), tj.: przedstawią aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, przedstawią oświadczenie o niekaralności pracowników. Ponadto w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym Wykonawcą powinien on posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników; Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie zamawiającego, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu ofertowym określonym w załączniku nr 3); 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech przed dniem wszycia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda na wartość nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, na formularzu określonym w załącznika nr 4 do SIWZ. 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, z aktualnym dowodem wpłaty należnej składaki ubezpieczenia; 9) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany materiał, z którego będą wykonywane tabliczki, odpowiadają określonym w dyrektywie niklowej Nr 94/27/WE warunkom i wprowadzone zostały do obrotu na rynek europejski; 10) zaświadczenie o żaroodporności materiału min. 1400 OC, z którego będą wykonywane tabliczki, wydane przez jednostkę posiadającą status notyfikowanej jednostki certyfikującej/kontrolującej na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 Nr 204,poz. 2087, z późn. zm.); 11) zaświadczenie dotyczące siły potrzebnej do rozerwania łańcuszka w przedziale od 250 N do 500 N, wydane przez jednostkę posiadającą status notyfikowanej jednostki certyfikującej/kontrolującej na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 Nr 204,poz. 2087, z późn. zm.); 12) pięć próbek tabliczek identyfikacyjnych oraz kamieni stalowych wykonanych wg wzoru przedstawionego w ust. III 3 pkt 10. 1) SIWZ. 2. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym wykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania tabliczki w sek.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach