Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Żmigród w roku 2019

Nadleśnictwo Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żmigród
    Parkowa 4a
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 713 853 052, , fax. 713 853 053
    REGON: 93102415500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Żmigród w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Żmigród w 2019 roku. Zakres dostawy: Dostawa sortów mundurowych Dostawa środków odzieży indywidualnej i odzieży ochronnej I grupy Dostawa środków odzieży indywidualnej i odzieży ochronnej II grupy Dostawa środków odzieży indywidualnej i odzieży ochronnej III grupy Dostawa środków odzieży indywidualnej i odzieży ochronnej IV grupy Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno – technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów dostępna jest do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzeń opisanych w pkt. 3.1 SIWZ, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. Wykonawca zapewni Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane dostawy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu - do Nadleśnictwa Żmigród, ul. Parkowa 4a, 55-140 Żmigród – zwanej dalej siedzibą zamawiającego wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z ww. przyczyny. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9ºº do 17ºº oraz w soboty, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 7 dni od podpisania umowy, o adresie ww. punktu wydawania sortów mundurowych. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z ww. przyczyny. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w ww. punkcie wydawania sortów mundurowych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego, zamówienia na koszt i staraniem wykonawcy lub realizowania dostaw indywidualnych dla poszczególnych pracowników w oparciu zapotrzebowanie wydane przez Zamawiającego w formie pisemnej. Termin dostawy zgodny z oświadczeniem Wykonawcy podanym na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży BHP odbywać się będzie zgodnie z ilością i rodzajem zamówionych sortów do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do dostarczenia do siedziby Zamawiającego rozmiarówki zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem zamawianych sortów w formie pisemnej. Termin dostawy zgodny z oświadczeniem Wykonawcy podanym na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku braku możliwości dopasowania munduru do sylwetki osoby w standardowym rozmiarze Wykonawca zobligowany jest do wykonania zamówionych sortów na podstawie pobranych wymiarów zgodnie z cenami jednostkowymi przewidzianymi w ofercie. Wykonawca na własny koszt dokona pomiarów oraz zapewni na własny koszt przymiarki sortów. Termin dostawy do 60 dni kalendarzowych od dnia pobrania wymiarów. Odzież BHP i obuwie robocze dla pracowników Nadleśnictwa Żmigród powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Wskazane w SIWZ ilości dostaw wchodzących w zakres przedmiotu umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wynagrodzenie ustalone dla dostawy, która nie została zrealizowana lub której zakres został zmieniony, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A o/Oleśnica nr rachunku: 23 1020 5297 0000 1602 0000 8185 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ZP-2-2019. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach