Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021

Nadleśnictwo Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6752071, 6752072 , fax. 0-48 6752071, 6752072
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Przysucha
    ul. Targowa 87
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6752071, 6752072, fax. 0-48 6752071, 6752072
    REGON: 67008080400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla Nadleśnictwa Przysucha w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy umundurowania, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha, w zakresie opisanym w tabeli w SIWZ. Elementy umundurowania muszą być zgodne co do formy i wykonania z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z unormowaniami wymienionymi poniżej:  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466),  Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05,  Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212,  Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012,  Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Tabelaryczny wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych znajduje się na poniższej stronie ORWLP Bedoń: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.XepB79XdiUk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna. Wykaz oraz treść aktualnych aktów prawnych w zakresie umundurowania, w tym dokumentację techniczno-technologiczną można znaleźć na stronach ORW LP w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno technologiczna#.XepCbdXdiUk http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych. W związku z brakiem aktualnej dokumentacji techniczno – technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów, elementy umundurowania w niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP. Wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych w formularzu cenowym poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. Artykuły wymienione w załączniku nr 3 do oferty dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa Przysucha w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą towary analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedne ze wskazanych w SIWZ towarów (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia towarów objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zamówienie. Kwota zamówień będących przedmiotem Opcji na jakie mogą zostać złożone zamówienia wynosi do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych towarów zawarte w kosztorysie ofertowym. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednakże nie mniej niż 60 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach