Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp na 2012 rok

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Leśna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762881 , fax. 082 5762882
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
    ul. Leśna 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762881, fax. 082 5762882
    REGON: 11001692900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp na 2012 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Sorty mundurowe leśnika powinny być wykonane wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (D.U. z 2007r., nr 51, poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r.w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2) Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4.875 pkt, ustalonych w oparciu o: - zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. -zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r. 3. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy sortów mundurowych leśnika przedstawia się następująco: I. Mundur wyjściowy leśnika 1. Mundur wyjściowy męski .- marynarka-6 szt- 150 pkt; spodnie-18 szt -270 pkt; 2. Mundur wyjściowy damski - spódnica -1 szt - 15 pkt; 3. Koszula biała męska z długim rękawem - 15 szt - 90 pkt; 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem -15 szt- 90 pkt; 5. Bluzka biała damska z długim rękawem-1 szt-6 pkt; 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem- 1 szt-6 pkt; 7. Krawat-9szt-27pkt; 8. Płaszcz wiosenno - jesienny męski-1 szt -45 pkt; 9. Kapelusz męski -3 szt - 27 pkt; 10. Kurtka zimowa damska- 1 szt - 40 pkt; 11. Kurtka zimowa męska -20 szt - 800 pkt; 12. Czapka mundurowa - 6 szt - 42 pkt; II. Mundur codzienny leśnika - 1. Koszula męska oliwka z długim rękawem- 26 szt -156 pkt; 2. Koszula męska oliwka z krótkim rękawem -30 szt - 180 pkt; 3. Bluzka damska oliwka z długim rękawem-2 szt- 12 pkt; 4. Bluzka damska oliwka z krótkim rękawem - 2 szt - 12 pkt; 5. Spodnie męskie - 20 szt - 300 pkt; 6. Spódnica - 1 szt - 15 pkt; 7. Sweter - 11 szt - 110 pkt; 8. Kamizelka - 10 szt - 120 pkt; 9. Bluza z polaru - 19 szt - 323 pkt; 10. Kurtka do munduru codziennego - 10 szt - 300 pkt; 11. Czapka zimowa codzienna - 8 szt - 40 pkt; III. Mundur terenowy leśnika - 1. Bluza z wzorem panterki+kamizelka- letnia- 6 szt - 132 pkt; 2. Spodnie z wzorem panterki - letnie - 12 szt - 180 pkt; 3. Czapka letnia z wzorem panterki - 8 szt - 16 pkt; 4. Kurtka z wzorem panterki - zimowa - 6 szt - 180 pkt; 5. Spodnie z wzorem panterki -zimowe - 12 szt - 240 pkt; 6. Czapka zimowa z wzorem panterki -4 szt - 20 pkt; IV. Przedmioty uzupełniające - 1. Szalik- 4 szt - 8 pkt; 2. Rękawice damskie- 1 szt - 6 pkt; 3. Rękawice męskie - 6 szt - 36 pkt; 4. Skarpety - 61 szt - 61 pkt; 5. Półbuty wyjściowe- 2 szt - 20 pkt; 6. Półbuty codzienne - 18 szt - 180 pkt; 7. Trzewiki terenowe - 14 szt - 280 pkt; 8. Buty z membraną Goretex lub równoważną - 8 szt - 320 pkt; V. Oznaki- 1. Oznaki służbowe- 4 szt - 20 pkt. 4. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy sortów BHP zawiera tabela poniżej: VI Sorty BHP X 1 Kurtka wodochronna 22 2 Płaszcz wodochronny 2 3 Buty gumowe 55 4 Buty gumofilcowe 56 5 Fartuch roboczy 2 6 Raportówka 20 7 Beret/czapka 2 8 Czapka ocieplana 2 9 Ubranie całoroczne 2 10 Ubranie ciepłochronne 2 11 Kamizelka ciepłochronna 1 12 Ubranie letnie 2 13 Trzewiki przemysłowe 4 14 Koszula flanelowa 2 15 Kalesony bawełniane 2 16 Rękawice ochronne - 17 Hełm -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach