Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Lotnicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7513011, 7513012 , fax. 081 7512091
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
    ul. Lotnicza 4 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7513011, 7513012, fax. 081 7512091
    REGON: 43006880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://start.lasy.gov.pl/web/swidnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-2/2012); Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-3/2012); opisem przedmiotu zamówienia podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z w/w zarządzeniami są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu (www.bedon.lasy.gov.pl). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996, obuwie ochronne PN 345:1996, odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4935 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka 4 szt. (100pkt), - spodnie 17 szt. (255pkt). 2. Mundur wyjściowy damski - marynarka 2 szt. (50pkt), - spódnica 2 szt. (30pkt), - spodnie 1 szt. (15pkt). 3. Koszula biała męska z długim rękawem 4 szt. (24pkt). 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 14 szt. (84pkt). 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 2szt. (12pkt). 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 2 szt. (12pkt). 7. Krawat 1 szt. (3pkt). 8.Plaszcz wiosenno-jesienny damski 1 szt.(45pkt) 9.Płaszcz wiosenno -jesienny męski szt. 1 (45pkt) 10.Kapelusz męski 1 szt. (9pkt). 11. Kurtka zimowa męska 12 szt.(480pkt). 12. Czapka mundurowa 6 szt. (42pkt). II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula męska z długim rękawem 27 szt. (162pkt). 2. Koszula męska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 3. Bluzka damska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 4. Bluzka damska z długim rękawem szt. 1 (pkt 6) 5. Spodnie męskie 1 szt. (15pkt). 6. Spódnica szt. 1(pkt 15) 7. Sweter 17 szt. (170pkt). 8. Kamizelka 17 szt. (204pkt). 9. Bluza z polaru 19 szt. (323pkt). 10. Kurtka 14 szt. (420pkt). 9. Czapka zimowa 6 szt. (30pkt). III. Mundur terenowy leśnika: 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 2 szt. (74pkt). 2. Bluza letnia z wzorem panterki szt. 15 (pkt 330) 3. Spodnie letnie z wzorem partnerki szt.8 (pkt120) 4. Ubranie zimowe / kurtka spodnie/panterka szt.7 (pkt 350) 5.Ubranie zimowe /kurtka/ 4 szt. (120pkt). 6. Ubranie zimowe /spodnie/ 7 szt. (140pkt). 7. Czapka letnia 5 szt. (10pkt). 8. Czapka zimowa 2 szt. (10pkt). IV. Przedmioty uzupełniające: 1. Szalik szt. 3 (pkt 6) 2. Rękawice damskie 1 szt. (6pkt). 3. Rękawice męskie 5 par (30pkt). 4. Skarpety 15 par (15pkt). 5. Półbuty wyjściowe 12 par (120pkt). 6 Półbuty wyjściowe damskie szt. 1 (pkt 10) 7. Peleryna 1 szt. (18pkt). 8. Półbuty codzienne 12 par (120pkt). 9. Trzewiki terenowe 10 par (200pkt). 8. Buty Goretex 19 par (760pkt). 9. Skarpety zimowe szt. 22 (pkt 22) V. Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 1 szt. (5pkt). 2. Oznaki służbowe 1 szt. (5pkt). Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: ubranie robocze ocieplane 1 szt., ubranie robocze letnie 4 szt., Ubranie całoroczne 3 szt., czapka robocza letnia/beret/ 2 szt., płaszcz przeciw deszczowy 17 szt., gumofilce 31 par, buty gumowe 32 par, trzewiki przemysłowe 7, koszula flanelowa 2 szt., kalesony bawełniane 2 szt., torba lesna bhp 11 szt. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 50 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgadnianych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 58306,75 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 6 (kasa) w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach