Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2012r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Janowska 139
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8252041, 8252042 , fax. 081 8843709
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
    ul. Janowska 139 139
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8252041, 8252042, fax. 081 8843709
    REGON: 43051620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5173 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. 3. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1.Mundur wyjściowy męski - marynarka 4 szt. (100pkt), - spodnie 6 szt. (90pkt). 2. Mundur wyjściowy damski - spódnica 1 szt. (15pkt), - spodnie 2 szt. (30pkt). 3. Koszula biała męska z długim rękawem 6 szt. (36pkt). 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 5 szt. (30pkt). 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 2 szt. (12pkt). 6. Krawat 3 szt. (10pkt). 7. Kapelusz męski 1 szt. (9pkt). 8. Kurtka zimowa męska 9 szt. (360pkt). 9. Czapka mundurowa 1 szt. (7pkt). II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula męska z długim rękawem 21 szt. (126pkt). 2. Koszula męska z krótkim rękawem 14 szt. (84pkt). 3. Spodnie męskie 26 szt. (390pkt). 4. Spódnica 2 szt. (30pkt). 5. Sweter 16 szt. (160pkt). 6. Kamizelka 7 szt. (84pkt). 7. Bluza z polaru 19 szt. (323pkt). 8. Kurtka 10 szt. (300pkt). 9. Czapka zimowa 1 szt. (5pkt). III. Mundur terenowy leśnika: 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 7 szt. (154pkt). 2. Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 7/6 szt. (210/120pkt). 3. Czapka letnia 6 szt. (12pkt). 4. Czapka zimowa 1 szt. (5pkt). IV. Przedmioty uzupełniające: 1. Szalik 4 szt. (8pkt). 2. Rękawice damskie 2 szt. (12pkt). 3. Rękawice męskie 8 par (48pkt). 4. Skarpety 28 par (28pkt). 5. Półbuty wyjściowe 18 par (180pkt). 6. Półbuty codzienne 19 par (190pkt). 7. Trzewiki terenowe 20 par (400pkt). 8. Buty Goretex 40 par (1600pkt). V. Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 1 szt. (5pkt). Ogółem 5173pkt. 4. Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: ubranie robocze ocieplane 2 szt., ubranie robocze letnie 1 szt., ocieplacz bezrękawkowy 1 szt., czapka robocza ocieplana 1 szt., czapka robocza letnia 1 szt., płaszcz przeciw deszczowy 12 szt., gumofilce 20 par, buty gumowe 28 par, obuwie robocze 2 pary, ubranie całoroczne 1 szt. 5. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. 9. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 10. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. 11. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz.620). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach