Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2011r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Lotnicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7513011, 7513012 , fax. 081 7512091
  • Data zamieszczenia: 2011-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
    ul. Lotnicza 4 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7513011, 7513012, fax. 081 7512091
    REGON: 43006880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/swidnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego sortów mundurowych leśnika według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2. Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5622 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r. Nazwa sortymentu umundurowania i ilość sztuk: Mundur wyjściowy męski - marynarka 8 szt; Mundur wyjściowy męski - spodnie 21 szt; Mundur wyjściowy damski - marynarka 1 szt; Mundur wyjściowy damski - spódnica 1 szt; Mundur wyjściowy damski - spodnie 2 szt; Koszula biała męska z długim rękawem 5 szt; Koszula biała męska z krótkim rękawem 4 szt; Bluzka biała damska z długim rękawem 1 szt; Bluzka biała damska z krótkim rękawem 2 szt; Krawat 8 szt; Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1 szt; Płaszcz wiosenno - jesienny męski 2 szt; Kapelusz damski 1 szt; Kapelusz męski + gałązka modrzewia 2 szt; Kurtka zimowa damska 2 szt; Kurtka zimowa męska 6 szt; Czapka mundurowa + wizerunek orła 3 szt; Koszula męska z długim rękawem 35 szt; Koszula męska z krótkim rękawem 24 szt; Bluzka damska z długim rękawem 2 szt; Bluzka damska z krótkim rękawem 2 szt; Spodnie męskie 1 szt; Spódnica 1 szt; Sweter 21 szt; Kamizelka 17 szt; Bluza z polaru 23 szt; Kurtka 13 szt; Czapka zimowa 6 szt; Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 2 szt; Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 4 szt; Bluza letnia -panterka 4 szt; Kurtka zimowa - panterka 3 szt; Spodnie letnie - panterka 15 szt; Spodnie zimowe - panterka 10 szt; Czapka letnia 8 szt; Czapka zimowa 2 szt; Szalik 4 szt; Rękawice damskie 3 szt; Rękawice męskie 8 szt; Skarpety zimowe 25 szt; Skarpety 35; Półbuty wyjściowe 24 szt; Peleryna 1 szt; Półbuty codzienne SYMPATEKS 20 szt; Trzewiki terenowe SYMPATEKS 18 szt; Buty z membraną Goretex 23 szt; Oznaki służbowe 6 szt; 4. Wielkość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: Nazwa sortów bhp i ilość sztuk: Ubranie robocze ocieplane 3 szt; Ubranie robocze letnie 4 szt; Ubranie całoroczne 2 szt; Ocieplacz bezrękawkowy 2 szt; Czapka robocza ocieplana 2 szt; Czapka robocza letnia 3 szt; Płaszcz przeciw deszczowy 19 szt; Gumofilce 33 szt; Buty gumowe 35 szt; Trzewiki przemysłowe 4 szt; Trzewiki ochronne 1 szt; Płaszcz ochronny 1 szt; Koszula flanelowa 2 szt; Kalesony bawełniane 2 szt; Torba Bhp 22 szt; 5. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. 9. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 10. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 11. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1300 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/swidnik/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach