Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2010 rok

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Leśna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762881 , fax. 082 5762882
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
    ul. Leśna 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762881, fax. 082 5762882
    REGON: 11001692900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp Sorty powinny być wykonane wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (D. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5.814 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r. 3. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Lp Nazwa sortymentu umundurowania /Ilość sztuk /Łączna ilość punktów I. Mundur wyjściowy leśnika X X 1 Mundur wyjściowy męski X X - marynarka 15 375 - spodnie 29 435 2 Mundur wyjściowy damski X X - marynarka - - - spódnica - - - spodnie - - 3 Koszula biała męska z długim rękawem 11 66 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 9 54 5 Bluzka biała damska z długim rękawem 1 6 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem - - 7 Krawat 5 15 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1 45 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 8 360 10 Kapelusz damski - - 11 Kapelusz męski 1 9 12 Kurtka zimowa damska 2 80 13 Kurtka zimowa męska 16 640 14 Czapka mundurowa 5 35 II Mundur codzienny leśnika X X 1 Koszula męska z długim rękawem 15 90 2 Koszula męska z krótkim rękawem 14 84 3 Bluzka damska z długim rękawem - - 4 Bluzka damska z krótkim rękawem - - 5 Spodnie męskie 26 390 6 Spódnica - - 7 Sweter 26 260 8 Kamizelka 20 240 9 Bluza z polaru 27 459 10 Kurtka 8 240 11 Czapka zimowa 6 30 III Mundur terenowy leśnika X X 1 Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 10 490 2 Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 7 350 3 Czapka letnia 5 10 4 Czapka zimowa 6 30 IV Przedmioty uzupełniające X X 1 Szalik 4 8 2 Rękawice damskie - - 3 Rękawice męskie 10 60 4 Skarpety 98 98 5 Półbuty wyjściowe 3 30 6 Peleryna 5 90 7 Półbuty codzienne 19 190 8 Trzewiki terenowe 15 300 9 Buty z membraną Goretex lub równoważną 6 240 V Oznaki X X 1 Stylizowany wizerunek orła - - 2 Stylizowana gałązka modrzewia - - 3 Oznaki identyfikacyjne - - 4 Oznaki służbowe 1 5 Razem ilość punktów 5.814 VI Sorty BHP X X 1 Kurtka przeciw deszczowa 31 X 2 Buty gumowe 36 X 3 Buty gumofilcowe 36 X 4 Fartuch roboczy - X 5 Sweter - X 6 Raportówka 25 X 7 Czapka robotnicza letnia - X 8 Ubranie letnie - X 9 Trzewiki - X 10 Ubranie robotnicze ocieplane - X 11 Czapka robotnicza ocieplana - X 12 Koszula flanelowa + kalesony bawełniane 2 X 13 Kamizelka ciepłochłonna 2 X 14 Rękawice ochronne - X 15 Hełm 5 X 5. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. 9. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję jakości na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie. 10. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 11. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1100 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w banku PKO BP SA I Oddział Krasnystaw nr 76 1020 1563 0000 5502 0047 3702. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w dniu otwarcia ofert było w posiadaniu Zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 5 (kasa) w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego [w terminie związania ofertą], zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 4 Pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. Ponadto Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert [zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp ]. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, o którym mowa w pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta ostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie przedstawi tych dokumentów w wymaganym przez Zamawiającego terminie i z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach