Przetargi.pl
„Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2018 r.”

Nadleśnictwo Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 465 72 00 , fax. 13 465 72 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Baligród
    ul. Bieszczadzka 15
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 13 465 72 00, fax. 13 465 72 01
    REGON: 37001447828111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowosci prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2018 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2018 r. Przedmiot zamówienia składa się: Pakiet 1 – umundurowanie Elementy umundurowania powi nny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1876), b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Pakiet 2 – sorty bhp Przedmiot zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego i ochronnego, toreb leśnych, zwanych dalej „sortami bhp” dla pracowników Nadleśnictwa, spełniających wymogi określone w Polskich Normach. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika i bhp zawiera załącznik nr 4a i 4b do SIWZ. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji techniczno-technologicznej są do wglądu w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno oraz dostępne na stronie internetowej ORW w Bedoniu: http:bedon.lasy.gov.pl/pl Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zamówienia, dwa pakiety. 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 18000000-9 18100000-0 18200000-1 18300000-2 18400000-3 18800000-7 35113400-3 18113000-4 18141000-9 18221300-7 18235400-9 18312000-9 18332000-5 18424000-7 18443320-5 18444000-3 18444111-4 18812200-6 18830000-6 Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Odzież wierzchnia Części garderoby Odzież specjalna i dodatki Obuwie Odzież ochronna i zabezpieczająca Odzież przemysłowa Rękawice robocze Płaszcze przeciwdeszczowe Kamizelki Kalesony Koszule Rękawice Czapki Ochronne nakrycia głowy Hełmy ochronne Buty gumowe Obuwie ochronne 3.3. Dostawy elementów umundurowania i bhp (na koszt Wykonawcy) realizowane będą do siedziby Zamawiającego – Nadleśnictwa Baligród po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, ilości, rozmiarów i rodzaju, z zastrzeżeniem pkt 3.4 poniżej. Dostaw, reklamacja i zwrot - koszt Wykonawcy. 3.4. Wykonawca, niezależnie od obowiązku określonego w pkt 3.3 powyżej, umożliwi Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia w punkcie sprzedaży (magazynie), czynnym w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godzinach od 800 do 1400 gwarantującym możliwość przymiarki i odbioru upoważnionym pracownikom Zamawiającego. 3.5. W punkcie sprzedaży (magazynie) wykonawca wyda sorty mundurowe i bhp pracownikom Nadleśnictwa upoważnionym na podstawie wykazu sporządzonego przez Zamawiającego , stanowiącym załącznik do umowy. 3.6. Wykonawca zapewni co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sortów bhp, na warunkach określonych w umowie. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania i bhp, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. 3.8. Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane artykuły, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. 3.9. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania i sorty bhp w pełnej rozmiarówce dla osób dorosłych, mężczyzn i kobiet. 3.10. Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów odnośnie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy dla zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego (załąc znik nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony formularz cenowy dla zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SIWZ). c) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną