Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy ogłasza przetarg
- Adres: 62-045 Pniewy, ul. Wolności 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2936420 , fax. 061 2936435
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy
ul. Wolności 4 4
62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
tel. 061 2936420, fax. 061 2936435
REGON: 63001148000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobliwości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych leśnika do Nadleśnictwa Pniewy w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika - opis SIWZ do zamówienia. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: Ubrania i dodatki, Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, Mundury, Dodatki do odzieży roboczej, Części garderoby, Obuwie 2) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 3) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wartości 20% zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e)posiadają siedzibę nie dalej niż 70 km od siedziby Zamawiającego (Pniewy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz ofertowy wg załączonego druku - formularz zawiera tabelę utworzoną w formacie Excel tak aby wykonawca wprowadził tylko stawki za poszczególne prace pozostałe wyliczenia zostaną wygenerowane automatycznie - załącznik nr 1 do SIWZ Pozostałe dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania warunku 8.1.a - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wykonawca złoży: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), W celu potwierdzenia spełniania warunku 8.1.b - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg załącznik nr 2. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) oświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia zgodnie z pt. 3.1. SIWZ. Dla wszystkich sortów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (tabela) - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. * potwierdzone posiadaniem aktualnego świadectwa oceny zgodności z zatwierdzonym wzorcem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu (dotyczy wszystkich dotychczas wydanych świadectw). W przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na Wykonawcę należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych umundurowania, wydanych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. c) oświadczenie o realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę, w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy - wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna że warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: *wykonał 2 usługi w wymienionym okresie o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 8.1.c - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży: a)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł W celu potwierdzenia spełniania warunku nr 8.1.d - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), wykonawca złoży: a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenie spełniania warunku nr 8.1.e - posiadają siedzibę nie dalej niż 70 km od siedziby Zamawiającego (Pniewy) - złoży oświadczenie Pt. 5 Formularza ofertowego załącznik nr 1 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży, bielizny pościelowej, obuwia do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 20/16
Dodano: 2016-05-30 - ODZIEŻ OCHRONNA I OBUWIE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO (Nr rejestru DL/23/15)
Dodano: 2015-12-10 - Zakup (dostawa) Odzieży ochronnej i roboczej , obuwia profilaktycznego i obuwia na sale operacyjne
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Piaski w 2015 roku.
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-01-22 - Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz obuwia roboczego
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa odzieży roboczej
Dodano: 2014-08-21 - sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego i ochronnego do Magazynu 02 Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2014-07-08 - Zakup (dostawa) Odzieży ochronnej i roboczej , obuwia profilaktycznego i obuwia na sale operacyjne.
Dodano: 2014-06-10