Przetargi.pl
DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA DLA UPRAWNIONYCH PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA ZDROJOWA GÓRA W 2012 R.

Nadleśnictwo Zdrojowa Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Al. Poznańska 126
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2142667 , fax. 0-67 2142668
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zdrojowa Góra
    Al. Poznańska 126 126
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2142667, fax. 0-67 2142668
    REGON: 57006453000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA DLA UPRAWNIONYCH PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA ZDROJOWA GÓRA W 2012 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sortów mundurowych leśnika dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Zdrojowa Góra. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r., nr 51, poz. 342), b. Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c. Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 lipca 2001 roku w sprawie określenia rodzajów tkanin, które mogą być używane do szycia mundurów leśnika, d. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. 4. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej, są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania, określona jest na 4804 pkt., ustalona w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz Zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. 6. Łączną ilość zamówienia zawiera poniższa tabela: Lp. Nazwa sortymentu umundurowania Ilość (szt.) I Mundur wyjściowy leśnika 1 Mundur wyjściowy męski - marynarka - spodnie 2 Mundur wyjściowy damski - marynarka - spódnica - spodnie 3 Koszula biała męska z długim rękawem 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 5 Koszula biała damska z długim rękawem 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 7 Krawat 8 Kapelusz męski 9 Kurtka zimowa damska 10 Kurtka zimowa męska 11 Czapka mundurowa 12 Płaszcz wiosenno-jesienny II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 2 Koszula męska z krótkim rękawem 3 Bluzka damska z długim rękawem 4 Bluzka damska z krótkim rękawem 5 Sweter 6 Kamizelka 7 Bluza z polaru 8 Kurtka 9 Czapka zimowa III Mundur terenowy leśnika 1 Bluza do munduru terenowego - letnia moro 2 Spodnie do munduru terenowego - letnie moro 3 Kurtka do munduru ter. zimowa moro 4 Spodnie do munduru ter. zimowe moro 5 Czapka do munduru ter. letnia moro 6 Czapka do munduru ter .zimowa moro IV Przedmioty uzupełniające 1 Szalik 2 Rękawice damskie 3 Rękawice męskie 4 Skarpety 5 Półbuty wyjściowe 6 Półbuty codzienne 7 Trzewiki terenowe z membraną Sympatex 8 Buty z membraną Goretex wys. 190 mm 9 Oznaki służbowe 10 Peleryna VI BHP 1 Buty gumowe zielone Setter Nordic z neoprenem lub równoważne 2 Buty gumowo - filcowe zielone z cholewą ściąganą kołnierzem Tigar Alaska lub równoważne 3 Kurtka wodochronna 4 Trzewiki z membraną Sympatex 5 Ubranie wielosezonowe Bretex 6 Chełm ochronny biały 7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie do 31.10.2012 roku. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumentację zgodności z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji umundurowania. 10. Warunki wykonywania zamówienia: a. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie każdorazowo w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. b. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 11. Warunki zapłaty za wykonane usługi: a. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. b. Zapłata za wykonane usługi następować będzie do 21 dni po złożeniu faktury. c. Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się do: a. Kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu umowy. b. Zrealizowania, w ramach udzielonego zamówienia także w nietypowych rozmiarach i wielkościach sortów mundurowych, odzieży oraz obuwia bhp, c. Wymiany umundurowania nieodpowiadającej rozmiarowi zostaną dostarczone bez naliczania dodatkowych kosztów, d. Przygotowania do odbioru odzieży dobrej jakości bez braków i wad fizycznych, e. Uwzględnienia reklamacji dotyczących jakości towaru poprzez wymianę na inny bez uszkodzeń, 13. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 15. Dostępność dokumentacji: Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawierającą opis przedmiotu zamówienia, wraz z załącznikami, udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do upływu terminu składania ofert. Dokumentację przetargową w formie papierowej można pobrać nieodpłatnie u p. Stefana Kowala (pokój nr 13).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zdrojowa_gora/zamowienia_
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach