Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2016 - 2017 r

Nadleśnictwo Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, ul. Bieszczadzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 465 72 00 , fax. 13 465 72 01
  • Data zamieszczenia: 2015-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Baligród
    ul. Bieszczadzka 15 15
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 13 465 72 00, fax. 13 465 72 01
    REGON: 37001447828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2016 - 2017 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2016 - 2017 r., wg wzorów określonych w: 1) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: OR-1743-1/05). 2) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO-1743-2/12). 3) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO-1743-3/2012). 4) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15lipca2013 r., w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (ER-1743-8/13). 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. 2014 r., poz. 1876) 3.2. Ponadto informuję, że dokumentacja techniczno - technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów, zamieszczona jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: -http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VLNwmntRVOY -http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VLNxMXtRVOY 3.3. Dostawa sortów mundurowych realizowana będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. Rozmiar dostaw do zrealizowania może być mniejszy od przedstawionego w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 80 % 3.5. Łączna ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do dostawy w latach 2016- 2017 w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Lp. Nazwa sortu umundurowania Ilość (szt.) I Mundur wyjściowy leśnika 1 Marynarka męska i damska -gabardyna lub tropik 40 2 Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik 80 3 Marynarka z wykończ. oleofobowym 40 4 spodnie gabardyna z wyk. oleof. 20 5 Spódnica-gabardynowa lub tropik 8 6 Spódnica-gabardynowa z wyk. oleofobobowym 4 7 Koszula męska, bluzka damska 30 8 Koszula m, bluzka d. -bawełna 100% 30 9 Krawat 20 10 Czapka mundurowa 28 11a Płaszcz męski 9 11b Płaszcz damski 9 12 Kapelusz damski lub męski 23 13a Kurtka męska 30 13b Kurtka damska 30 14 Szalik 10 15 Rękawice damskie lub męskie 20 16a Skarpety letnie termoaktywne 80 16b Skarpety przejściowe termoaktywne 80 16c Skarpety zimowe termoaktywne 80 17 Półbuty męskie, damskie 80 II Mundur codzienny leśnika 18 Koszula m, bluzka d z dł i kr. rękawem 30 19 Koszula m. bluzka d. z dl. I kr. rękawem,100% bawełna 30 20 Sweter 40 21 Kamizelka 50 22 Bluza z polaru typu windstoper 14 23 Kurtka wierzchnia 28 24 Czapka zimowa 20 25 Peleryna 20 26 Półbuty typu Sympatex 40 27 Półbuty typu Gore-tex 40 III Mundur terenowy leśnika 28 Bluza z kamizelką letnią 40 29 Spodnie letnie 60 30 Czapka letnia 18 31 Kurtka zimowa 40 32 Spodnie zimowe 40 33 Czapka zimowa 10 34 Trzewiki typu Sympatex 50 35 Trzewiki typu Goretex niskie 20 36 Trzewiki terenowe Goretex wysokie 20 37 Trzewiki typu Sympatex z ociepl. typuThinsulate 20 38 Trzew. typu Goretex niskie z ociepl. typuThinsulate 20 39 Trzewiki typu Goretex wysokie z ociepl. typu Thinsulate 20 IV Oznaki 40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 20 3.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia ( Kod CPV ): 18.11.00.00-3 - Odzież branżowa 18.21.10.00-1 - Peleryny 18.22.32.00-0 - Kurtki 18.23.20.00-4 - Spódnice 18.23.40.00-8 - Spodnie 18.23.53.00-8 - Swetry 18.33.20.00-0 - Krawaty 18.42.40.00-7 - Rękawice 18.44.00.00-5 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00-7 - Obuwie 18.22.00.00-7 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.20.00-3 - Komplety odzieżowe 18.14.00.00-2 - Dodatki do odzieży roboczej 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, w części obejmującej niewykonaną część dostaw, jeżeli nowe rozporządzenie i zarządzenia wprowadzą zmiany, w zakresie wzoru munduru leśnika, tak iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i ofercie Wykonawcy. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 4.1 Termin i forma płatności: przelew do 14 dni od daty wystawienia faktury. 4.2 Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. 4.3 Sorty mundurowe dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towarów będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Baligród na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio u Wykonawcy. 4.4 Wydanie przez Wykonawcę sortów u Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających upoważnienie do odbioru z określeniem ilości sortów mu przysługujących. 4.5 W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przetargowego, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę ujętych w złożonej ofercie sortów mundurowych dla pracowników służby leśnej. 4.6 Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. 4.7 Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczone od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie. 4.8 Wyszczególnione ilości poszczególnych sortów mundurowych stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie, rodzaju i ilości poszczególnych sortów mundurowych przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 4.9 Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Nadleśnictwa. 4.10 Zamawiający zastrzega, że dopuszcza redukcję zakresu dostaw poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie lub zmniejszenie ich zamówienia. Określone w kosztorysie ofertowym ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych wykazanych ilościach. 4.11 Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie (poprzez oświadczenie na formularzu ofertowym) zakres przedmiotu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach