Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Dukla za lata 21.12.2012 - 31.12.2014

Nadleśnictwo Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 43 73 950 , fax. 13 43 73 966
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dukla
    ul. Bieszczadzka 2 2
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 43 73 950, fax. 13 43 73 966
    REGON: 37001460400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dukla.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Dukla za lata 21.12.2012 - 31.12.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w: - Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzeniu Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorców mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniu Nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. zmieniające zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, - Zarządzeniu Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. - Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. - Zarządzeniu Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. - Zarządzeniu Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wielkość przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWIZ. 2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18000000-9 Ubrania i dodatki 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18115000-8 Mundury 3) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin i forma płatności: przelew na wskazane konto, 14 dni od daty wystawienia faktury; b) nie przewiduje się zaliczek na poczet dostaw sortów mundurowych i materiałów; c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy; d) dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie; e) towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie ważnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. f) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie dotyczącym ilości sortymentu w przypadku zmniejszenia zatrudnienia pracowników uprawnionych do noszenia umundurowania oraz znacznego pogorszenia sytuacji finansowej Zamawiającego. 5) Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego lub punktu sprzedaży (magazynu) położonego nie dalej jak 20 km od siedziby Zamawiającego w uzgodnionych indywidualnie z pracownikami Zamawiającego terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajów sortów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dukla/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach