Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko

Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8122161, 604-549-228 , fax. 061 8122161
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
    Łopuchówko 1 1
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8122161, 604-549-228, fax. 061 8122161
    REGON: 63001151000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. nr 51, poz. 342), b) Zarządzeniu Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniu nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego LP z dnia 28 czerwca 1999 roku w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników LP, które zmieniono zarządzeniami nr 34 z dnia 7 czerwca 2000 roku i nr 51 z dnia 18 sierpnia 2000 roku oraz nr 11 z dnia 6 lutego 2002 roku. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3000 złotych, słownie: trzy tysiące zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą uczestniczyć Oferenci, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Wykonawca przedstawi świadectwo zgodności ze wzorem sortów mundurowych; w przypadku braku ww. dokumentu za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat - minimum 3 dostaw o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokołami odbioru towaru dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 ustawy). 5. zaakceptują wydłużony termin płatności wynoszący 30 dni; 6. w przypadku, gdy odległość magazynu z oferowanymi sortami mundurowymi i odzieżą BHP jest większa niż 50 km od siedziby zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego. Jeżeli wykonawca posiada magazyn w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - odbiór własny zamawiającego u wykonawcy; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana jest na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu tych warunków oraz dokumentach potwierdzających niespełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna) określające pełnomocnika(lidera), e) potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VIII 1. SIWZ będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; f) szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający: nazwę sortu, ceny jednostkowe sortu netto, ilość oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT) - załącznik nr 4 do SIWZ; g) świadectwo zgodności ze wzorem sortów mundurowych; w przypadku braku ww. dokumentu za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat - minimum 3 dostaw o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych; h) wykaz podwykonawców, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; i) Wykonawca przedstawia polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 5000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach