Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2014 roku

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7305800 , fax. 85 7394265
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka
    ul. Olendzka 31 31
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 85 7305800, fax. 85 7394265
    REGON: 05051174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/rudka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2014 roku wykonanych według wzorów określonych: 1.1 Zarządzeniem nr 11 DGLP z dnia 6 lutego 2002 r., w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.2 Zarządzeniem Nr 16 DGLP z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem; (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.3 Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007 r.), 1.4 Zarządzeniem nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem, (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.5 Zarządzeniem nr 54 DGLP z dnia 6 lipca 2012 r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem; (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.6 Zarządzeniem nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (zn. ER-1743-8/13). (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje). Tabelaryczny wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://bedon.lasy.gov.pl/pl/117,akty-prawne.html Dokumentacja techniczno - technologiczną zamieszczono na stronie internetowej http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania podano poniżej: Mundur wyjściowy: Marynarka męska - gabardyna lub tropik - 3 szt. Spodnie męskie - gabardyna lub tropik -10 szt. Spodnie damskie - gabardyna lub tropik -1 szt. Marynarka męska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym- 3 szt. Spodnie damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym- 2 szt. Spodnie męskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym -13 szt. Koszula męska -14 szt. Koszula męska bawełna 100%- 14 szt. Bluzka damska bawełna 100%- 1 szt. Krawat -6 szt. Czapka wyjściowa- 2 szt. Płaszcz męski -1 szt. Kapelusz męski -4 szt. Kurtka męska -6 szt. Szalik -1 szt. Rękawice męskie -7 szt. Skarpety letnie termo aktywne -22 pary. Skarpety przejściowe termo aktywne -21 par. Skarpety zimowe termo aktywne -29 par. Półbuty wyjściowe męskie -12 par. Mundur codzienny: Koszula męska z dł. i kr. rękaw. -15 szt. Bluzka damska z dł. i kr. rękaw.- 2 szt. Koszula męska z dł. i kr. rękaw. - bawełna 100% -21 szt. Bluzka damska z dł. i kr. rękaw. - bawełna 100% -2 szt. Sweter -31 szt. Kamizelka -20 szt. Bluza z polaru typu windstoper- 31 szt. Kurtka wierzchnia -11 szt. Półbuty codzienne z membr. typu SYMPATEX -37 par. Półbuty codzienne z membr. typu GORETEX -4 pary. Mundur terenowy: Bluza z kamizelką letnią -12 szt. Spodnie panterka letnie -42 szt. Czapka panterka letnia- 8 szt. Kurtka zimowa -2 szt. Spodnie zimowe- 13 szt. Czapka zimowa- 1 szt. Trzewiki typu SYMPATEX -22 pary. Trzewiki typu SYMPATEX z ociepl. Thinsulate -6 par. Trzewiki typu GORETEX niskie -2 pary. Trzewiki typu GORE-TEX wysokie- 5 par. Trzewiki typu GORE-TEX krótkie z ociepl. Thinsulate -1 par. Trzewiki typu GORE-TEX długie z ociepl.Thinsulate- 5 par. Oznaki uzupełniające: Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem- 2 kpl. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18100000-0 - Odzież branżowa, dodatki 18800000-7 - Obuwie Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest dokumentacja techniczno-technologiczna zamieszczona na stronie internetowej: http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html 3. Wykonawca zapewni Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane dostawy. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 62 z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej wraz z pierwszą dostawą elementów munduru. 5. W przypadku, gdy wraz z dostawą nie zostaną złożone Zamawiającemu w/w świadectwa zgodności, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru dostawy i odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 6. Dostawy wymienione w ofercie Wykonawcy będą wykonane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie przynajmniej dwa razy w roku do siedziby Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i ilości sortów. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje także prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych prowadzonym przez Wykonawcę. Zamawiający może jednostronnie (w drodze pisemnego oświadczenia) zrezygnować z dostawy do siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych w odległości nie większej niż 70km od siedziby Zamawiającego lub w Białymstoku, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9?? do 15?? oraz co najmniej w pierwszą i ostatnią sobotę każdego miesiąca w godz. od 9?? do 15?? , gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 9. Zamawiający może zredukować zakres zamówienia do wysokości 80 % wartości zamówienia (wartości umowy), w przypadku zmniejszenia się ilości pracowników uprawnionych do otrzymania sortów mundurowych, zmiany przepisów dotyczących sortów, pogorszenia się sytuacji ekonomicznej Zamawiającego. 11.W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu. Należne wynagrodzenie zostanie obliczone proporcjonalnie do zmniejszenia ilości rzeczywiście odebranych elementów sortów mundurowych, przy przyjęciu stawek jednostkowych z formularza cenowego oferty złożonego przez Wykonawcę (prawo opcji). 12.Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_rudka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach