Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka ogłasza przetarg
- Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7305800 , fax. 85 7394265
- Data zamieszczenia: 2011-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka
ul. Olendzka 31 31
17-123 Rudka, woj. podlaskie
tel. 85 7305800, fax. 85 7394265
REGON: 05051174700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: : http://www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2012 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2012 roku. wykonanych według wzorów określonych: 1.1. Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007r.), 1.2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.3. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje), 1.4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje) Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższy wykaz: Mundur wyjściowy: Płaszcz - 1, Marynarka zimowa - 4, Marynarka letnia - 1, Spodnie letnie - 17, Spódnica letnia - 1, Spodnie zimowe - 18, Koszula biała z krótkim rękawem - 17, Koszula biała z długim rękawem - 20, Krawat - 6, Kurtka zimowa - 3, Czapka wyjściowa -1, Kapelusz - 5, Szalik -2, Rękawice - 12, Skarpety letnie - 34, Skarpety zimowe - 21, Półbuty wyjściowe - 9, Mundur codzienny: Koszula zielona z krótkim rękawem - 21, Koszula zielona z długim rękawem - 21, Sweter - 24, Kamizelka - 23, Bluza z polaru - 37, Kurtka codzienna - 25, Czapka codzienna - 1, Czapka zimowa codzienna - 6, Półbuty codzienne na grubej zelówce - 56, Trzewiki z membraną SYMPATEX - 37, Trzewiki z membraną GORETEX - 19, Mundur terenowy: Bluza panterka letnia - 3, Spodnie panterka letnie - 25, Czapka panterka letnia - 11, Bluza panterka zimowa - 6, Spodnie panterka zimowe - 8, Czapka panterka zimowa - 5, Dodatki: Oznaki służbowe - 1 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18100000-0 - Odzież branżowa, dodatki 18800000-7 - Obuwie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIZW) 4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane dostawy. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na producenta wskazanego w ofercie, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 57 z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę najpóźniej wraz z pierwszą dostawą elementów munduru. 6. W przypadku, gdy wraz z dostawą nie zostaną złożone Zamawiającemu w/w świadectwa zgodności, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru dostawy i odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wyrobów wykonanych zgodnie z wzorem, który był przedstawiony Ośrodkowi Rozwojowo-Wdrożeniowemu Lasów Państwowych w Bedoniu do oceny zgodności wyrobu z dokumentacją techniczno-technologiczną, pod rygorem odmowy odbioru dostawy i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego lub w Białymstoku, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 9?? do 15?? oraz co najmniej w pierwszą i ostatnią sobotę każdego miesiąca w godz. od 9?? do 15?? , gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 9. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych. 10.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z Zamawiającym ilości i rodzaju sortów do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_rudka/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz podległych Rejonów
Dodano: 2016-02-12 - Znak sprawy: SPZOZ BIEL / 2016
Dodano: 2016-02-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz podległych Rejonów
Dodano: 2016-01-07 - Dostawy odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz pościeli i bielizny szpitalnej PN-21/15/19
Dodano: 2015-09-17 - Znak sprawy: SPZOZ BIEL / 2015
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-03-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę bielizny operacyjnej, odzieży ochronnej i roboczej, obuwia, bielizny szpitalnej
Dodano: 2014-10-16 - Nr sprawy: AZP/261/D/79/AZ-231/1/8/4/2014 Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego z podziałem na 2 części.
Dodano: 2014-08-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych przeznaczonych pracownikom Służby Parku Narodowego wykonanych według wzorców określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005 roku w sprawie umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych.
Dodano: 2014-04-24 - Dostawa sortów mundurowych 2014
Dodano: 2014-03-26