Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka ogłasza przetarg
- Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7305800 , fax. 085 7394265
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka
ul. Olendzka 31 31
17-123 Rudka, woj. podlaskie
tel. 085 7305800, fax. 085 7394265
REGON: 05051174700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2010 r. wykonanych według wzorów określonych Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007 r.), Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Mundur wyjściowy: Marynarka zimowa 7 szt. Marynarka letnia 3 szt. Spodnie letnie 15 szt. Spodnie zimowe 17 szt. Koszula biała z krótkim rękawem 20 szt. Koszula biała z długim rękawem 19 szt. Krawat 6 szt. Kurtka zimowa 6 szt. Czapka wyjściowa 2 szt. Kapelusz 3 szt. Szalik 3 szt. Rękawice 9 szt. Skarpety letnie 53 szt. Skarpety zimowe 28 szt. Półbuty wyjściowe 27 szt. Mundur codzienny: Koszula zielona z krótkim rękawem 22 szt. Koszula zielona z długim rękawem 23 szt. Sweter 25 szt. Kamizelka 26 szt. Bluza z polaru 40 szt. Kurtka codzienna 17 szt. Czapka zimowa codzienna 2 szt. Czapka codzienna 4 szt. Półbuty codzienne na grubej zelówce 45 szt. Mundur terenowy: Bluza panterka letnia 5 szt. Spodnie panterka letnie 34 szt. Czapka panterka letnia 10 szt. Bluza panterka zimowa 3 szt. Spodnie panterka zimowe 4 szt. Czapka panterka zimowa 2 szt. Trzewiki terenowe sympatex 27 szt. Trzewiki terenowe goretex 26 szt. Oznaki służbowe 3 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki dodatkowe, stawiane wykonawcom przez zamawiającego: - Wykonawcy wykażą, że dostawy będące przedmiotem zamówienia są zgodne z wzorcami zatwierdzonymi Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, - Wykonawcy zobowiązują się do dostarczania, przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, sortów mundurowych do siedziby Zamawiającego - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i ilości sortów. - Wykonawcy winni posiadać punkt wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie Art. 22 ustawy. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik nr 1. 3. Świadectwo zgodności ze wzorcem sortów mundurowych wydane wykonawcy przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważne (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie producenta (dystrybutora) do posługiwania się przez Wykonawcę w/w świadectwem, poświadczające zgodność przedmiotu dostawy z wzorcami zatwierdzonymi Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, 4. Oświadczenie o zgodności warunków technicznych zastosowanych surowców i materiałów z obowiązującymi przepisami. 5. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się przynajmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy do dostarczenia uzgodnionej wcześniej z zamawiającym ilości i rodzaju sortów do siedziby zamawiającego (załącznik nr 2). 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada punkt wydawania sortów w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w rejestrze właściwym dla formy prowadzenia działalności Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz podległych Rejonów
Dodano: 2016-02-12 - Znak sprawy: SPZOZ BIEL / 2016
Dodano: 2016-02-03 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz podległych Rejonów
Dodano: 2016-01-07 - Dostawy odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz pościeli i bielizny szpitalnej PN-21/15/19
Dodano: 2015-09-17 - Znak sprawy: SPZOZ BIEL / 2015
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-03-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę bielizny operacyjnej, odzieży ochronnej i roboczej, obuwia, bielizny szpitalnej
Dodano: 2014-10-16 - Nr sprawy: AZP/261/D/79/AZ-231/1/8/4/2014 Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego z podziałem na 2 części.
Dodano: 2014-08-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych przeznaczonych pracownikom Służby Parku Narodowego wykonanych według wzorców określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005 roku w sprawie umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych.
Dodano: 2014-04-24 - Dostawa sortów mundurowych 2014
Dodano: 2014-03-26