Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sortów mundurowych dla Straży Miejskiej Miasta Poznania w następujących częściach: Część 1 Dostawa spodni męskich i damskich, spódnic, kurtek i spodni polowych, spodni polowych krótkich, swetrów służbowych, wiatrówek letnich, szali służbowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Dotyczy części 1 2.1 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych, o łącznej wartości minimum 90 000 zł. Dotyczy części 2 2.2 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych o łącznej wartości minimum 10 000 zł. Dotyczy części 3 2.3 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych, o łącznej wartości minimum 30 000 zł. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia ww warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów, odpisów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie 09.04.2006 - 09.04.2009. dostaw: Dotyczy części 1 - sortów mundurowych, o wartości 90 000 zł każda. Dotyczy części 2 - sortów mundurowych, o wartości 10 000 zł każda. Dotyczy części 3 - sortów mundurowych, o wartości 30 000 zł każda. - zał. nr 3 A-C do SIWZ; Ponadto w ofercie należy złożyć: 4.Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin lub materiałów [ stosownie do części na którą składana jest oferta ] z wymaganiami Zamawiającego opisanymi we wszystkich pozycjach w załącznikach do umów w kolumnie - Nazwa asortymentu 6. Wypełnione i podpisane zestawienie cen jednostkowych, będące załącznikiem do umowy - odpowiednio do części zamówienia na które jest składana oferta. 7.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć wzory składników umundurowania będącego przedmiotem zamówienia, stosownie do części zamówienia, na którą złożona zostanie oferta [zgodnie z zestawieniem załączonym do wzorów umów] po 1 sztuce lub parze. Wzory te stanowić będą podstawę oceny jakościowej dostawy przy ocenie ofert oraz przy odbiorze pojedynczych zamówień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach