Przetargi.pl
Dostawa sortów bhp: środków ochrony indywidualnej, odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w 2015 r.

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów bhp: środków ochrony indywidualnej, odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. t. j. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.. Wszelkie odniesienia w tej SIWZ do ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako uszczegółowienie niniejszej SIWZ poprzez wprowadzenie zapisów zgodnych z brzmieniem tylko tego przepisu, na który zamawiający się powołuje. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP środków ochrony indywidualnej, odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w 2015 r. 3.2. Ilości poszczególnych sortów BHP są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.3. Zamawiający przez okres trwania umowy, zamówi co najmniej 80% asortymentu podanej w szacunkowej wartości zamówienia, z powodu braku dokładnego sprecyzowania faktycznych ilości sortów bhp potrzebnych pracownikom Nadleśnictwa w danym momencie. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w załączniku przedmiotu wchodzące w skład zamówienia muszą bezwzględnie spełniać wymagania techniczne i jakościowe opisane w uregulowaniach prawnych, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.5. Sorty wyszczególnione w poniższym zestawieniu, oznaczone symbolem O muszą posiadać stosowny certyfikat, w szczególności zgodny z przywołanymi w szczegółowym opisie normami oraz być oznaczone symbolem CE. 3.6. Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą dołączyć pojedyncze egzemplarze wszystkich sortów BHP-próbki w uniwersalnych rozmiarach. Oferent, który nie złoży w terminie żądanych próbek zostanie wykluczony z postępowania. 3.7.Zamawiający nie dopuszcza złożenie danego sortu bhp -próbki, w różnych rodzajach,wariantach. 3.8. Po dokonaniu oceny próbek i wyborze oferty najkorzystniejszej, próbki zostaną zwrócone na koszt Zamawiającego wszystkim oferentom, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3.9. Każdy sort bhp musi posiadać instrukcję użytkowania i konserwacji - zalecenia producenta odzieży-obuwia w języku polskim. 3.10. Zamawiający preferuje sorty bhp z możliwością prania wodnego- odejście od prania chemicznego. 3.12. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zamawiający przewiduje dostawę zbiorczą do magazynu Nadleśnictwa. sporadycznie dopuszcza się jedynie uzupełnienie brakującego asortymentu wymiarowego poprzez dostawę do siedziby jednostki organizacyjnej pracownika w uzgodnionych terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajach, przy czym Wykonawca pokrywa koszty dostawy i ew. zwrotu dostarczonych towarów wadliwych. b. Każdy sort bhp musi być zapakowany w oddzielne opakowanie. c. Wykonawca zapewni 24 miesięczną - liczoną od daty dostawy, gwarancję i rękojmię na dostarczone przedmioty sortów BHP, zgodnie z warunkami określonymi w umowie. d. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach; Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne za rzeczywiście wykonaną część umowy. e. Dopuszcza się zmianę producenta poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że gwarantowało by to lepszą jakość. W takim przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie i cena zamówienia nie ulegną zmianie. f. Faktury będą płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie do 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury potwierdzonej w dzienniku korespondencyjnym. g. Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. 12.2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych. 12.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami. 12.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy, Bank: BGŻ S.A. o Kielce Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu na: Dostawa sortów BHP: środków ochrony indywidualnej, odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w 2015 r. - znak sprawy: SA.270.2.28.2015. 12.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 12.6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.8. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12.9. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, beneficjenta gwarancji-poręczenia - Zamawiającego, gwaranta- banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji-poręczenia, oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, c. kwotę gwarancji-poręczenia, d. zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 12.10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12.11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejsza. 12.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach