Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4186161 , fax. 077 4186066
- Data zamieszczenia: 2010-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Jagiellońska 3 3
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4186161, fax. 077 4186066
REGON: 53142126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli kamiennej drogowej w ilości 300 Mg przeznaczonej do wykonania mieszanki piaskowo-solnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w tym koszt zakupu soli, koszt transportu, załadunku i rozładunku) soli kamiennej drogowej niezbrylającej się w ilości 300 Mg przeznaczonej do wykonania mieszanki piaskowo-solnej. Dostawa soli drogowej na Obwód Drogowo-Mostowy w Wołczynie, po uzgodnieniu harmonogramu dostaw z zamawiającym. Miejsce wykonywania zamówienia: Dostawa soli na składowisko Obwodu Drogowo-Mostowego przy ul. Fabrycznej 27 w Wołczynie (powiat kluczborski, woj. opolskie) Wielkość lub zakres zamówienia: Dostawa (w tym koszt zakupu soli, koszt transportu, załadunku i rozładunku) soli kamiennej drogowej niezbrylającej się w ilości 300 Mg na składowisko w Wołczynie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną