Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
- Data zamieszczenia: 2013-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
ul. Kolejowa 29 29
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
REGON: 51075050000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej się typ DR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej się typ DR w ilości 200,00 ton w pojemnikach typu BIG BAG (1 tona) o granulacji 0,00 - 6,00mm - ziarna powyżej 6,00 max 10% z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, posiadającej dokumenty potwierdzające przydatność do celów drogowych. Sól powinna spełniać następujące parametry: - zawartość NaCI min 90%, - H2O max 8%, - K4Fe (Cn) 6 - minimum 40 mg/kg, W cenie zakupu należy uwzględnić koszty transportu od producenta na miejsce wskazane przez Kupującego w m. Nidzica. Dostawa soli powinna odbywać się samochodem z HDS. Każdorazowo należy uzgodnić telefonicznie termin dostawy z Kierownikiem Obwodu Drogowego. CPV : 34927100-2 Sól drogowa Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZDP.7.252.3.2016 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg na plac Zamawiającego
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016.
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i rozładunek w soli drogowej siedzibie Zamawiającego- Ełk ul. Suwalska 38
Dodano: 2015-10-09 - ZDP.7.252.2.2015 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-10-23 - PZD.3210.20.2014 ZADANIE NR 1 - Dostawa 400 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015; ZADANIE NR 2 - Dostawa 350 ton mieszanki piaskowo-solnej o zawartości: - 20% soli drogowej, - 80% kruszywa naturalnego o uziarnieniu do 2,0 mm;
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-09-25 - ZDP.7.252.6.2014 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-01-17 - PZD.3210.17.2013 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-10-11 - Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w ilości 170 t
Dodano: 2013-10-08