Przetargi.pl
"Dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego w sezonie zimowym 2019/2010"

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Ul. PTTK
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 22 86 , fax. 56 683 22 86
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Ul. PTTK 11
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 22 86, fax. 56 683 22 86
    REGON: 34031027200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego w sezonie zimowym 2019/2010"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa soli drogowej oraz piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego w sezonie zimowy 2019/2020 – z podziałem na 2 części: Część I - dostawa soli drogowej DR niezbrylonej (w postaci sypkiej, krystalicznej), luzem w szacunkowej ilości 300 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych z transportem i rozładunkiem na placu Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. PTTK 11. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081-02: Powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Sól drogowa DR niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji barwy i tak: - zawartość chlorku sodowego(NaCL) – min. 90 %, - antyzbrylacz – K-Fe (Cn) min 40 mg/kg, - substancje nierozpuszczalne w wodzie max 8% , - wilgotność max 3%, - granulacja- ziarnistość jednorodna o frakcji 1-6 mm , - barwa- biała, biało- szara. Termin realizacji zamówienia i sposób realizacji- soli drogowej: a) 100 ton soli w terminie do 10 października 2019 roku , b) następne dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane w ilości 25 ton jednorazowo po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w terminie nie później niż 3 dni od zgłoszenia telefonicznego , faksem lub e- mailem zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 marca 2020 r. transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:30. c) przyjęta ilość soli drogowej jest szacunkowa i uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Część II: dostawa piasku płukanego frakcji 0-2 mm w ilości 2000 ton z transportem i rozładunkiem na placu Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11. Piasek winien posiadać deklarację zgodności, orzeczenie o jakości kruszywa mineralnego. Termin realizacji zamówienia i sposób realizacji- piasku : a)1000 ton piasku dostawa w terminie do 10 października 2019 roku, b) Następne dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy realizowane w ilości jednorazowej minimum 200 ton w ciągu 3 dni od zgłoszenia faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego, w okresie od podpisania umowy do 31 marca 2020 roku, transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 14:30. c) Przyjęta ilość piasku jest szacunkowa i uzależniona jest od warunków atmosferycznych. 2. Obowiązkiem Dostawcy jest zakup i dostawa materiałów transportem własnym. W zakres dostawy wchodzi załadunek i rozładunek materiałów na placu Zamawiającego. Każdorazowo kierowca winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdu na wadze atestowej zlokalizowanej na terenie powiatu golubsko-dobrzyńskiego na koszt dostawcy. W przypadku, jeżeli z takiej kontroli wynikać będzie, że waga zamówionego materiału jest niższa niż deklarowana w dokumentach przekazanych Zamawiającemu, Zamawiający zapłaci wyłącznie za faktyczną ilość dostarczonego materiału. 3. Podane w pkt. 1 ilości soli drogowej i piasku stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt 1. łącznej ilości soli drogowej czy piasku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy- załącznik nr 1; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnego z treścią- załącznika nr 2; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnego z treścią -załącznika nr 3; 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art. 22a ust. 2 ustawy), (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobno dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentowania spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach