Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415416 , fax. 015 8415416
  • Data zamieszczenia: 2013-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415416, fax. 015 8415416
    REGON: 83041406400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej niezbrylającej (luzem) wraz z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ilości 120 ton na zadania związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. 2 Odbiór soli drogowej przez Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo na placu składowym Obwodu Drogowo-Mostowego w Harasiukach. 3 Oferowana sól drogowa powinna być zgodna z normą PN-86/C-84081/02 i normami pokrewnymi o następujących parametrach: Zawartość chlorku sodu NaCl, - co najmniej 90% Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0% maksymalnie Zawartość wody - 3,0% maksymalnie Zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) - 40 mg/kg Klasa ziarnowa soli: 1÷6 mm; wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm maksymalnie 10%, a wielkość przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm maksymalnie 20% Pozostałe parametry wg normy PN-86/C-84081/02 4 Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy deklaracje zgodności oferowanego produktu z normami, o których mowa w pkt.3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000, 00 zł. Słownie: (jeden tysiąc złotych 00/100) 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu. 2) Poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.) 3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 14 9430 0006 0038 4357 2000 0003 - decyduje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jako oddzielny dokument. 5 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust 2 pkt.2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 ustawy. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) Zobowiązanie gwaranta(banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nie odwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaszły okoliczności wymienione w art.46 ust.4a i ust.5 Pzp. 2) Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 3) Miejsce i termin zwrotu gwarancji. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela- Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację na przykład złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.01.2013r. do godz. 10.00 8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.12. 9 Zamawiający po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-nisko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach