Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Józefa Marka 9 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
REGON: 49189888000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej, kruszywa uszorstniającego i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2009/2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej, kruszywa uszorstniającego i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2009/2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru), Zamawiający wymaga udokumentowania min. 1 dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokół odbioru), 3) Atesty - Atest Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny w przypadku składania oferty na dostawę soli (zadanie częściowe nr 1), Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny do stosowania w drogownictwie aktualny na sezon 2009/2010 - w przypadku ofert na dostawę kruszywa sztucznego (zadanie częściowe nr 2), 4) Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2015-2016.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-11-06 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2015 roku
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014/2015.
Dodano: 2014-09-30