Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej i chlorku wapnia na potrzeby utrzymania dróg w okresie zimowym 2010/2011

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5675732 , fax. 0-87 5675732
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5675732, fax. 0-87 5675732
    REGON: 79105690100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej i chlorku wapnia na potrzeby utrzymania dróg w okresie zimowym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1: SÓL DROGOWA Dostawa 1400 ton soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Zadanie nr 2: CHLOREK WAPNIA Dostawa 50 ton chlorku wapnia do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - wadium 7 000 (siedem tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 1 500 (jeden tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuksuwalki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną