Przetargi.pl
"Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. - II postępowanie"

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://saniko.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. - II postępowanie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej DR, niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku. 2) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek. 3) Sól drogowa powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/2. Skład chemiczny soli drogowej: - NaCl: min. 90%; - antyzbrylacz K4[Fe(Cn)6]: min. 40 mg/kg; - części nierozpuszczalne w wodzie: max. 8 %; - wilgotność: max. 3 %. Granulacja soli drogowej: - ziarna powyżej 6 mm: max. 10 %; - ziarna poniżej 1 mm: max. 20 %; - ziarna od 1 mm do 6 mm: max. 70 %. 4) Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 1 560 ton, w tym ilość soli drogowej stanowiąca zamówienie podstawowe wynosi 1 300 ton i ilość soli drogowej w ramach prawa opcji wynosi 260 ton. 5) Minimalny limit ilości soli drogowej, którą Zamawiający zobowiązuje się wybrać w okresie trwania umowy wynosi 910 ton. 6) Termin dostawy nie może przekroczyć 6 dni roboczych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 7) Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8) Wykonawca jest zobowiązany do przewozu soli drogowej samochodami samowyładowczymi, w sposób nie powodujący pogorszenia się jakości przewożonego materiału, w szczególności jego zawilgocenia. 9) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania rozładunku dostarczonej soli drogowej w magazynie Zamawiającego przystosowanym do przechowywania soli drogowej, zlokalizowanym na terenie bazy technicznej. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości dostarczonej partii soli drogowej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. 11) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy soli drogowej w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń wysłanych e-mailem na dostawę określonej ilości soli drogowej (bez ograniczeń co do wielkości partii pojedynczego zamówienia). 12) Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego nr 84 1540 1069 2001 8700 2743 0001 podając tytuł na przelewie: Przetarg - wadium dostawa soli drogowej nr sprawy BZ/ZP.11/08/09/20. 4) Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b-e powyżej, powinno jako beneficjenta wskazywać: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (.zip). 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8) W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt 2 lit. b-e powyżej, w treści dokumentu muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a jeżeli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (argumentacja na pod-stawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1222/17; KIO 1224/17), z zastrzeżeniem, że gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku Sądu Najwyższego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17). 9) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (jeśli dotyczy). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Wypełniony Formularz składu chemicznego i granulacji soli drogowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach