Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg
- Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
ul. Piłsudskiego 39 39
33-370 Muszyna, woj. małopolskie
tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
REGON: 49051044800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalna Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2013/2014 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2- sól drogowa B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2013/2014, w ilości do 600 MG. (ton) do siedziby Zamawiającego. 2. Parametry minimalne: Skład chemiczny: a) NaCl - min 98,0 %, b) SO4 - max 2,0 %, c) H2O - max 1,0 %, d) K4Fe(Cn)6 (antyzbrylacz) - minimum 40,0 mg / kg, e) części nierozpuszczalne w wodzie - max 3,0 %. 2) Granulacja a) ziarna powyżej 6 mm - max 5,0 %, b) ziarna poniżej 1mm - max 50,0 %. c) Sól drogowa luzem bez opakowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw soli drogowej niezbrylającej się (Dr) posiadającej opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzając przydatność do zimowego utrzymania dróg. 4. Wykonawca realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zapotrzebowania faksem lub mailem 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość soli nie dostarczonej. 6. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego jednorazowo nie mniej niż 30 Mg (ton). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania dostaw, jeśli sól w okresie trwania ( obowiązywania umowy) będzie mu zbędna. 8. Wykonanie dostawy fakturowane będzie po każdorazowej dostawie, w terminie do 30 dni po prawidłowym wystawieniu faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości/; 2 000,00 zł słownie; dwa tysiące złotych 00/100 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Muszyna Krynica-Zdrój, konto nr: 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2013/2014 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2015-2016.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-11-06 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2015 roku
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014/2015.
Dodano: 2014-09-30