Przetargi.pl
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2009/2010 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 500 TON

Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2651510 , fax. 041 2654683
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
    ul. Żeromskiego 23 23
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2651510, fax. 041 2654683
    REGON: 29039110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2009/2010 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 500 TON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA SOLI DROGOWEJ ZWYKŁEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2009/2010 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 500 TON WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. :
    a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat dokonał w sumie dostaw soli drogowej do firm i instytucji zajmujących się zimowym utrzymaniem dróg o wartości co najmniej 100 000 zł brutto i udokumentować należyte wykonanie tych dostaw.
    c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty:
    a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
    c. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw do firm i instytucji zajmujących się zimowym utrzymaniem dróg soli drogowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykazanie dostaw o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mprd.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach