Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2651510 , fax. 041 2654683
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 23 23
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2651510, fax. 041 2654683
REGON: 29039110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2009/2010 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 500 TON - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ ZWYKŁEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W SEZONIE 2009/2010 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ 500 TON WRAZ Z TRANSPORTEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. :
a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat dokonał w sumie dostaw soli drogowej do firm i instytucji zajmujących się zimowym utrzymaniem dróg o wartości co najmniej 100 000 zł brutto i udokumentować należyte wykonanie tych dostaw.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
c. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw do firm i instytucji zajmujących się zimowym utrzymaniem dróg soli drogowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykazanie dostaw o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mprd.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej na potrzeby Akcji Zimowej 2015/2016 do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Końskich
Dodano: 2015-11-19 - Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2015/2016 w ilości 500 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic).
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa (zakup)soli drogowej wraz z transportem .
Dodano: 2014-09-18 - Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2014 2015 w ilości 500 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ulic.
Dodano: 2014-09-17 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa ( zakup ) soli drogowej wraz z transportem
Dodano: 2013-10-16 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla ZDP we Włoszczowie
Dodano: 2013-10-10 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Pińczowskiego w sezonie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-10-07 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2013-10-07 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
Dodano: 2013-09-17