Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w roku 2013

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. 3-go Maja 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6928577 , fax. 023 6928577
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 3-go Maja 20 20
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6928577, fax. 023 6928577
    REGON: 13038226800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg (luzem). Przez dostawę soli drogowej należy rozumieć zakup soli oraz jej dostarczenie franco baza ZDP w Pułtusku; analogicznie jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu soli oraz kosztów jej transportu do bazy ZDP. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy. 2. Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: a. Łączna szacowana wielkość dostawy - 250 ton soli drogowej; b. 250 ton soli drogowej Wykonawca winien zapewnić w zależności od potrzeb w terminie do 31.03.2013r. (dostawy sukcesywnie partiami); 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia, jeśli będzie to podyktowane większym lub mniejszym niż planowane zużyciem soli drogowej oraz specyfiką warunków atmosferycznych implikującą ilość dostaw. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie względem Zamawiającego. W przypadku zwiększenia zamówienia Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego na warunkach i w trybie przewidzianym ustawą Pzp. W szczególnych okolicznościach (sytuacja alarmowa) Zamawiający może wymagać szybkiej dostawy bez złożenia zamówienia uzupełniającego. 4. parametry eksploatacyjne przedmiotu dostawy: - zawartość NaCl - min. 95%, - zawartość H2O - max. 1,5 %, - zawartość SO4 - max. 2,0 %, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 3,0 %, - zawartość antyzbrylacza (K4Fe(Cn)6 - min 40,0 mg/kg 5. Sól drogowa musi posiadać opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie dopuszczające do stosowania na drogach, jak również świadectwo jakości określające właściwości fizykochemiczne każdorazowej dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach