Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 300,00 ton

Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Polna 3b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2257448 , fax. 017 2257448
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
    ul. Polna 3b 3b
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2257448, fax. 017 2257448
    REGON: 69065719700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 300,00 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 300,00 ton . 4.2. Opis przedmiotu zamówienia: 4.2.1.Sól drogowa nie zbrylająca do przygotowywania mieszanki piaskowo - grysowo - solnej zgodnie z normą PN - 86-C-84081-02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR z następującymi dodatkowymi wymogami: 1. zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5% 2. zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza 3. zawartość NaCl > 95 % 4. nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość 5. wymagany jest atest jakościowy 4.3. W przypadku wybrania oferty Dostawcy Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo indywidualnej kontroli jakości materiałów. 4.4. Całkowita odpowiedzialność za dostarczany materiał, niezgodny z normami ciąży na Dostawcy materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest odebranie od Zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie oferty, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. wszelkie pozostałe warunki i wymogi udziału, techniczne, kadrowe oraz wymagane doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac są wymienione przez Zamawiającego w pkt 10 niniejszej specyfikacji. 9.2.. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m. in.: zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nr 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru Załącznik nr 1) Nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 3. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (zał.2) Nr 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (zał.3) Nr 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego iż przedmiot dostawy odpowiada określonym normom (wyniki badań, opinie) Nr 6. Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Nr 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania. (podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 4). Zamawiający dopuszcza następujące formy posiadania sprzętu: własny, dzierżawiony, wynajęty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach