Przetargi.pl
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Daleka 19 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 szacunkowo w ilości 600 ton Dostawy soli wraz z dowozem samochodem samowyładowczym do magazynu - placu składowego zamawiającego , sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego lub do wyczerpania zamawianej ilości. 2.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : Sukcesywnie wg zaistniałych potrzeb w sezonie zimowym 2009/2010 r. Terminy dostawy: - I Etap - szacunkowo 200 ton do 15 października 2009r. - II Etap - szacunkowo 200 ton do 15- stycznia -2010r. - III Etap - szacunkowo 200 ton do końca lutego 20010r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów dostaw przedmiotu zamówienia. Dostawy każdorazowo uzgadniane będą z dostawcą przez zamawiającego z wyprzedzeniem na minimum- 24 godziny 3. RODZAJ SOLI DROGOWEJ: Sól drogowa z antyzbrylaczem winna posiadać aktualną opinię Instytutu Badań Dróg i Mostów , że może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg oraz posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny - Zakład Higieny Komunalnej potwierdzający ,że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU MNIEJSZEJ ILOŚCI SOLI DROGOWEJ NIŻ PODANA !
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349270002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.). 5.Zapewnić sukcesywną dostawę zamówionych ilości soli drogowej do miejsca składowania wskazanego przez zamawiającego - Zarządu Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śl. 6.Posiada na dostarczaną sól drogową: a/ pozytywną opinię Instytutu Badań Dróg i Mostów b/ atest Państwowego Zakładu Higieny - Zakład Higieny Komunalnej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 1 2.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 2. - 3.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na dzień przetargu. 4.Załączy wykaz imienny osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru. ZAŁĄCZNIK NR 3. - 5. Przedłoży wypełniony formularz ofertowy wg. zał. wzoru. - 6.Dołączy dokumenty potwierdzające, że dostarczana sól drogowa może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg oraz , że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi : a/ opinię Instytutu Badań Dróg i Mostów b/ atest Państwowego Zakładu Higieny - Zakład Higieny Komunalnej ważne przez okres obowiązywania umowy i wystawione dla Wykonawcy składającego ofertę. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną