Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8423140 , fax. 033 8423140
- Data zamieszczenia: 2012-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Bema 12A 12A
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8423140, fax. 033 8423140
REGON: 07211253300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) soli drogowej DS do zimowego utrzymania dróg (luzem). Przez dostawę soli drogowej należy rozumieć zakup soli oraz jej dostarczenie franco baza Spółki Oświęcimiu ul. Bema 12A; analogicznie jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu soli oraz kosztów jej transportu do bazy Spółki. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy. 2) Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: -Łączna szacowana wielkość dostawy - 2800 ton soli drogowej; -900 ton soli drogowej Wykonawca winien zapewnić w zależności od potrzeb w terminie do 31.03.2013r. (dostawy sukcesywnie partiami); -700 ton soli drogowej Wykonawca winien zapewnić w zależności od potrzeb w terminie od 1.08.2013 30.09.2013r. (dostawy sukcesywnie partiami); -Pozostałe 1200 ton soli drogowej Wykonawca winien zapewnić w zależności od potrzeb w terminie od 01.10.2013r. do 31.03.2014r. (dostawy sukcesywnie partiami). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości soli drogowej, w zależności od warunków atmosferycznych w okresie zimowym. W przypadku zwiększenia zamówienia zastosowanie znajdują zapisy pkt 11 siwz. W szczególnych okolicznościach (w sytuacji alarmowej) Zamawiający może wymagać szybkiej dostawy bez złożenia zamówienia uzupełniającego. 4) parametry eksploatacyjne przedmiotu dostawy: -zawartość NaCl - min. 95%, -zawartość H2O - max. 1,5 %, -zawartość SO4 - max. 2,0 %, -zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 3,0 %, -zawartość antyzbrylacza (K4Fe(Cn)6 - 40,0 mg/kg 5) sól drogowa musi posiadać opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie dopuszczające do stosowania na drogach, jak również świadectwo jakości określające właściwości fizykochemiczne każdorazowej dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2015-2016.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa soli drogowej i kruszywa uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Andrychów w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-11-06 - Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylajacej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2015 roku
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2014/2015.
Dodano: 2014-09-30