Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej do stosowania w drogownictwie z transportem do siedziby Zakładu wg bieżącego zapotrzebowania

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie ogłasza przetarg

  • Adres: 96320 Mszczonów, ul. Spółdzielcza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 580 081 , fax. 468 580 091
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie
    ul. Spółdzielcza 105
    96320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 468 580 081, fax. 468 580 091
    REGON: 75001206300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej do stosowania w drogownictwie z transportem do siedziby Zakładu wg bieżącego zapotrzebowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 2100 ton o parametrach: a. zawartość NaCl - 90% - 95 % b. uziarnienie ziaren powyżej 6 mm – max 10 % c. uziarnienie ziaren powyżej 1 mm – max 40 % d. zawartość antyzbrylacza minimum 20 - 40 mg/kg Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02. 1.2 Na potwierdzenie w/w warunków oferent przedstawi atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. 1.3. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa minimalny i maksymalny czas dostawy. Czas dostawy będzie wiążący przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegał zmianom. Niedotrzymanie zobowiązań ofertowych w tym zakresie będzie skutkowało naliczeniem kar umownych. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sól partiami według zapotrzebowania Zamawiającego, do siedziby Zakładu, tj. Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105., w okresie od podpisania umowy do 30.04.2020r. Ilość dostaw soli uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych w okresach zimowych: - październik 2017 – kwiecień 2018, - październik 2018 – kwiecień 2019, - październik 2019 – kwiecień 2020. 1.5. Zamawiający prognozuje zużycie soli w trzech okresach zimowych w ilości 2100 ton. 1.6. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania zakupu prognozowanej ilości soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 1.7. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu niniejszego zamówienia zawarte we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.8. W cenę jednostkową towaru należy wliczyć koszty transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie 3, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie 4, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, ma złożyć wykonawca potwierdzający odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym ten wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w rozdz. VI pkt 2.2. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdz. VI SIWZ, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 6. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym terminie niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. VI pkt 2 SIWZ: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, b) wykazu dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach