Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2623705 , fax. 024 2627764
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 59 59
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2623705, fax. 024 2627764
REGON: 61094622200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej do poszczególnych Baz: -nr 1 w Sikorzu; -nr 2 w Bodzanowie; -nr 3 w Gąbinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę soli drogowej spełniającej wymagania normy PN-86/C-84081/02 w ilości 351 ton w tym: I kwartał 2010 r: - Baza Nr 1 w Sikorzu - 81ton - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 54 tony - Baza Nr 3 w Gąbinie - 54 tony IV kwartał 2010 r: - Baza Nr 1 w Sikorzu - 54 tony - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 54 tony - Baza Nr 3 w Gąbinie - 54 tony Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Baz i rozładunek na Bazach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 Instrukcji dla Wykonawców, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki podane w pkt 5.1. niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru) 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1- załącznik do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej
Dodano: 2016-01-21 - Dostawy materiałów do zwalczania śliskości drogowej na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego
Dodano: 2015-10-29 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa soli drogowej luzem gat. DR do zimowego utrzymania dróg z transportem do Zamawiającego w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa soli drogowej DR luzem w ilości 400 t
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa do 700 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa soli kamiennej z antyzbrylaczem, do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016.
Dodano: 2015-09-09 - Materiały do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-08-17 - Dostawa do 700 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2014-11-12 - Dostawa do 700 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2014-10-29