Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75 75
85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, płynów i noży chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, płynów i noży chirurgicznych dla oddziału okulistyki w zakresie: Grupa 1: Soczewki zwijalne hydrofobowe oraz materiał wiskoelastyczny, Grupa 2: Soczewki zwijalne hydrofilne oraz materiał wiskoelastyczny, Grupa 3: Soczewki zwijalne hydrofilne trzyczęściowe, Grupa 4: Noże mikrochirurgiczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337311107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605 z późn. zm.); 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1.Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub foldery lub zdjęcia lub katalogi lub części katalogów lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 2.2.Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)- tzn: wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE. Uwaga Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wymagane oświadczenia: 3.1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2.oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3. oświadczenie o podwykonawcach
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywne dostawy materiałów okulistycznych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. E. Warmińskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa soczewek i innych materiałów okulistycznych
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa materiałów chirurgicznych dla Oddziału Okulistyki
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz jałowych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej, soczewek do fiksacji tęczówkowej, zestawu dwóch wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji, zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej (doszklistkowej)
Dodano: 2014-02-20 - Przetarg nieograniczony nr M-55/2013 na dostawę soczewek wewnątrzgałkowych
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa materiałów chirurgicznych do operacji zaćmy i jaskry
Dodano: 2013-06-03 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i jednorazowych, jałowych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji oraz zestawów wiskoelastyków do fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji z możliwością witrektomii przedniej
Dodano: 2013-02-11 - PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M-50/2012 NA DOSTAWĘ SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU OKULISTYKI SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
Dodano: 2012-10-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M-57/2011 NA DOSTAWĘ SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU OKULISTYKI SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
Dodano: 2011-10-26