Przetargi.pl
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek wewnątrzgałkowych do Apteki Szpitalnej SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 8 części zamówienia - pakietów. 1 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, jednoczęściowe, hydrofilne - ilość poz. asortymentowych 2 2 Soczewki wewnątrzgałkowe, akrylowe, hydrofilne, bezaberacyjne - ilość poz. asortymentowych2 3 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, jednoczęściowe, tylnokomorowe - ilość poz. asortymentowych1 4 Soczewki wewnątrzgałkowe monofokalne jednoczęściowe sferyczne, akrylowe hydrofobowe - ilość poz. asortymentowych 1 5 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, akrylowe, hydrofobowe, asferyczne (żółte) - ilość poz. asortymentowych 1 6 Soczewki wewnątrzgałkowe, jednoczęściowe, przedniokomorowe, niezwijalne, - ilość poz. asortymentowych 1 7 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, trzyczęściowe, hydrofobowe - ilość poz. asortymentowych 1 8 Soczewki wewnątrzgałkowe, przedniokomorowe, afakijne. - ilość poz. asortymentowych 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe poszczególnych Pakietów stanowiące załączniki nr 2.1 - 2.8 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również utworzenie magazynu depozytowego na Bloku Operacyjnym Oddziału Okulistycznego oraz dostawę soczewek w ilościach niezbędnych do uzupełnienia depozytu na zasadach określonych we wzorze umowy. 4.Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: 4.1. spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, 4.2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 4.3. są oznakowane znakiem CE. 5. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych soczewek nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Cenowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.8 do SIWZ również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. 3. Próbki zgodnie z postanowieniami pkt 14.4.2.2. i 14.4.2.3. SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 5. Stosowne pełnomocnictwo(a). Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach