Przetargi.pl
DOSTAWA SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH

Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6187979
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
    ul. Józefa Sierakowskiego 13 13
    03-709 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6187979
    REGON: 01608435500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SOCZEWEK WEWNĄTRZGAŁKOWYCH do pomieszczenia apteki mieszczącej się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie, ul. Sierakowskiego 13. Soczewki zostały podzielone rodzajowo na 9 pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zmianami) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zmianami] - załącznik nr 3. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych -wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących samodzielnie działalność gospodarczą i prowadzących działalność gospodarczą jako wspólnicy i spółek cywilnych). Uwaga - W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że co najmniej 2 dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 4. Za dostawy o podobnej wartości zostaną uznane wszystkie zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto każda. 2.2. W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie /zał. nr 3 do SIWZ/, że będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia: - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: - Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada do dyspozycji środki finansowe w kwocie min. 400.000 zł, zapewniające realizację zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych, wyrażonych kwotowo, lub zdolność kredytową w tej wysokości Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w pkt.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r.- poz.606 , z późn. zmianami.) 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: 1) Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych, tj.: - Potwierdzenie wpisu do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dot. produktów z grupy IIb i III). /Uwaga : Zamawiający będzie honorował również dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności/. W przypadku zaoferowania produktów z grupy I lub IIa, zamiast dokumentu potwierdzającego wpis do w/wym. rejestru, Wykonawca składa : - Oświadczenie z informacją do której z tych grup należą oferowane wyroby medyczne, oraz - Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. Wskazane jest załączenie innych niż wymienione świadectw jakości oraz pozytywnych opinii o wyrobie medycznym. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - załącznik nr 5. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach