Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
- Data zamieszczenia: 2017-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 24 Kwietnia 5
47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
REGON: 31466100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soczewek, materiałów wiskoelastycznych i akcesoriów okulistycznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: 1 pakiet - dostawa soczewek - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa materiału wiskoelastycznego - wg zał. 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa preparatów śródgałkowych - wg zał. 2/3 do SIWZ, 4 pakiet – dostawa soczewek i materiału wiskoelastycznego – wg zał. 2/4 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 – 4.230,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście trzydzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 2 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 3 – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100 gr), pakiet nr 4 – 590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), RAZEM: 6.470,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XI.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: NLP.2017.4 oraz nr pakietu/pakietów, na który/e Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BGŻ BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo - księgowej pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2024-05-09 - Zakup i dostawa podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Dodano: 2023-07-19 - „Zakup i dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie – 2 zadania częściowe”
Dodano: 2023-07-19 - Zakup i dostawa podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa sprzętu jednorazowego do posiadanego sprzętu medycznego - 3 zadania częściowe
Dodano: 2023-02-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego.
Dodano: 2021-04-09 - Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego II.
Dodano: 2021-03-12 - dostawa wyrobu medycznego
Dodano: 2021-02-04 - dostawa wyrobu medycznego
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa masek, kombinezonów i fartuchów dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe.
Dodano: 2021-01-27