Przetargi.pl
Dostawa soczewek do wszczepów wewnątrzgałkowych, przedniokomorowe i tylnokomorowe - powtórzenie

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 1066985300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soczewek do wszczepów wewnątrzgałkowych, przedniokomorowe i tylnokomorowe - powtórzenie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek do wszczepów wewnątrzgałkowych, przedniokomorowe i tylnokomorowe dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych. 1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 – soczewki tylnokomorowe z PMMA Zadanie 2 – soczewki przedniokomorowe z PMMA Zadanie 3 – soczewki wewnątrzgałkowe tylnokomorowe, do fiksacji twardówkowej wraz ze szwami 1.3 Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 1.4 Data ważności sterylnych materiałów musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 1.5 Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 1.8 Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i parametrami oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.9 Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty 1.10 Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.11 Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 1.12 Termin płatności za fakturę wynosi 60 dni. 1.13 Jeżeli termin dostawy wypada w dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić pierwszego dnia roboczego po tym terminie. 1.14 Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 1.15 Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33730000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną