Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 279 600 , fax. 957 279 601
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
ul. Kopernika
66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
tel. 957 279 600, fax. 957 279 601
REGON: 21002292100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzk.kostrzyn.pl/public/?id=83221
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa śmieciarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia śmieciarka, nowa, nieużywana - rok produkcji nie wcześniej niż 2018. Dostawa śmieciarki w godzinach od 7 do 12, pon - piąt. Wykonawca uzgodni telefonicznie datę i godzinę dostawy. Lokalizacja dostawy: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą. W ofercie należy podać: wykaz autoryzowanych, zlokalizowanych na terenie Polski punktów serwisowych oferowanego pojazdu (nazwa, miejscowość i odległość w km od siedziby Zamawiającego). Czas na podjęcie naprawy w okresie gwarancyjnym (wymagany przez zamawiającego - maksymalnie do 2 dni roboczych) od zgłoszenia awarii mailem. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd objęty był co najmniej 24-miesięczną gwarancją. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pojazdem: - instrukcji obsługi w języku polskim - książki serwisowej - wszelkich niezbędnych dokumentów spełniających wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych, umożliwiających uczestniczenie urządzenia w ruchu drogowym, - dwóch kompletów kluczyków, - harmonogramu przeglądów, - katalogu części zamiennych wraz z rysunkami poglądowymi. - certyfikatu bezpieczeństwa CE (deklaracja zgodności) - karty gwarancyjne śmieciarki (podwozia i zabudowy) i wyposażenia w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Formularz oferty technicznej Wzór umowy Oświadczenie o informacjach niejawnych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz autoryzowanych, zlokalizowanych na terenie Polski punktów serwisowych oferowanego urządzenia (nazwa, miejscowość i odległość w km od siedziby Zamawiającego). Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2.000.000zł. Wykaz wykonanych dostaw śmieciarek – co najmniej 3 dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (wraz z podaniem nazwy zamawiającego, wartości netto pojazdu i terminu realizacji), polegających na wykonaniu czynności jak w niniejszym zamówieniu oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru) Oświadczenie – grupa kapitałowa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru i wywozu odpadów komunalnych"
Dodano: 2023-10-27 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego dla celów realizacji usług komunalnych na DMC 3,5t. z zabudową skrzyniową w ilości 1 sztuki
Dodano: 2023-03-08 - Zakup i dostawa nowego pojazdu zasilanego gazem CNG do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową
Dodano: 2023-03-07 - Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS) w ilości 1 sztuki.
Dodano: 2023-02-23 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2021-02-05 - „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137)”.
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa dwóch pojazdów specjalistycznych do zbiórki odpadów
Dodano: 2020-09-08 - Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka
Dodano: 2020-08-18 - „Zakup w ramach leasingu nowego pojazdu z zabudową specjalistyczną służąca do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu do 3,5 t.”
Dodano: 2020-03-16