Przetargi.pl
Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu

Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. kard. A. Hlonda 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5624012 , fax. 091 5785522
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu
    ul. kard. A. Hlonda 1 1
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5624012, fax. 091 5785522
    REGON: 81192040200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsuchan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Dostawa 1 200 ton słomy do kotłowni w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu w terminie : 01.09.2015 r. - 31.08.2017 r. 2) Przechowywanie (nieodpłatnie) odpowiednio zabezpieczonej słomy (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach , stodołach i innych zadaszonych miejscach lub w inny sposób pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. 3) Dostarczenie zamówionej przez Zamawiającego ilości słomy własnymi środkami transportu , ważenie i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Załadunek i wywiezienie z kotłowni oraz zagospodarowanie popiołu powstałego w wyniku procesu spalania biomasy. 5) Kod CPV zamówienia: 03114100-4 - słoma
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031141004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach