Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ogłasza przetarg
- Adres: 73-132 Suchań, ul. kard. A. Hlonda 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5624012 , fax. 091 5785522
- Data zamieszczenia: 2015-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu
ul. kard. A. Hlonda 1 1
73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5624012, fax. 091 5785522
REGON: 81192040200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsuchan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostawa 1 200 ton słomy do kotłowni w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu w terminie : 01.09.2015 r. - 31.08.2017 r. 2) Przechowywanie (nieodpłatnie) odpowiednio zabezpieczonej słomy (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach , stodołach i innych zadaszonych miejscach lub w inny sposób pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. 3) Dostarczenie zamówionej przez Zamawiającego ilości słomy własnymi środkami transportu , ważenie i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Załadunek i wywiezienie z kotłowni oraz zagospodarowanie popiołu powstałego w wyniku procesu spalania biomasy. 5) Kod CPV zamówienia: 03114100-4 - słoma - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031141004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną