Przetargi.pl
Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu

Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. kard. A. Hlonda 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5624012 , fax. 091 5785522
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Suchaniu
    ul. kard. A. Hlonda 1 1
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5624012, fax. 091 5785522
    REGON: 81192040200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolasuchan.tnb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa słomy do kotłowni opalanej biomasą w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) Dostawa 1 400 ton słomy lub siana w ciągu 2 sezonów grzewczych , po 700 ton w każdym sezonie grzewczym do kotłowni w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu. 2) Przechowywanie (nieodpłatnie) odpowiednio zabezpieczonej słomy / siana (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach , stodołach , i innych zadaszonych miejscach lub w inny sposób pod warunkiem właściwego zabezpieczenia przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. 3) Dostarczenie zamówionej przez Zamawiającego ilości słomy własnymi środkami transportu , ważenie i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Załadunek i wywiezienie z kotłowni oraz zagospodarowanie popiołu powstałego w wyniku procesu spalania biomasy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 wymienionej ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Spełniają wymagania okresowe w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ; c) Posiadają środki do transportu słomy, to jest przynajmniej ciągnik rolniczy z dwoma przyczepami lub samochód ciężarowy skrzyniowy z doczepioną przyczepą; d) Posiadają sprzęt techniczny do prasowania słomy ( wymagane jest posiadanie przynajmniej 1 prasy do słomy); e) Posiadają możliwość zmagazynowania słomy w okresie pomiędzy zbiorem a terminem dostarczenia ( słomę przechowują w stodole , pod wiatą lub na polu odpowiednio zabezpieczoną przed opadami atmosferycznymi np. folią); f) Złożą oferty , nie podlegające odrzuceniu. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnioa/ nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od wykonawcy: a) wypełniony i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 1 specyfikacji ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji ) c) oświadczenie dotyczące potencjału technicznego ( wg wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji ), d) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących zgodnie z warunkami określonymi w art 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokument ustanowienia pełnomocnika ( tylko w przypadku składania ofert wspólnych ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną