Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2019-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa słodyczy reklamowych dla Politechniki Wrocławskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy w postaci materiałów reklamowych wraz z personalizowanymi dla Zamawiającego opakowaniami obejmująca: 1. Saszetki ze słonymi precelkami: 10.000szt. 2. Saszetki z żelkami: 10.000szt. 3. Lizaki z logo: 1.000szt. 4. Chipsy bananowe: 1.000szt. 5. Kostka sezamowa: 10.000szt. 6. Saszetki (piramidki) z ziarnami: 5.000szt. 7. Saszetki (piramidki) z orzechami: 5.000szt. 8. Czekoladki: 5.000szt. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dwóch transzach: I dostawa: 21.02.2019 r. II dostawa: 29.08.2019 r. zgodnie z następującym podziałem: 1. Saszetki ze słonymi precelkami (10.000 szt.) a. 5.000 szt. w terminie 21.02.2019 b. 5.000 szt. w terminie 29.08.2019 2. Saszetki z żelkami (10.000 szt.) a. 5.000 szt. w terminie 21.02.2019 b. 5.000 szt. w terminie 29.08.2019 3. Lizaki z logo (1.000szt.) a. Całość w terminie 29.08.2019 4. Chipsy bananowe (1.000szt.) a. 500 szt. w terminie 21.02.2019 b. 500 szt. w terminie 29.08.2019 5. Kostka sezamowa (10.000 szt.) a. 5.000 szt. w terminie 21.02.2019 b. 5.000 szt. w terminie 29.08.2019 6. Saszetki z ziarnami (5.000szt.) a. Całość w terminie 29.08.2019 7. Saszetki z orzechami (5.000szt.) a. Całość w terminie 21.02.2019 8. Czekoladki (5.000 szt.) a. 2.500 szt. w terminie 21.02.2019 b. 2.500 szt. w terminie 29.08.2019 Wykonawca zobowiązuje się do przesłania wymiarów opakowań oraz „wymagań projektów graficznych” w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do przesłania projektów graficznych w terminie do 14 dni od daty otrzymania „wymagań projektów graficznych”. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów na własny koszt i własnym transportem. Adres dostawy: budynek C-13, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, Wrocław, pokój 1.14. Kod CPV: 15842300-5 Wyroby cukiernicze 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi składać się z: 1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3. wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 rozdziału XI SIWZ; 4. pełnomocnictwa zgodnie z pkt 3 rozdziału XI (jeżeli dotyczy). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2019-02-27 - Dostawa słodyczy promocyjnych – cukierków typu krówka (ciągutki mleczne, pomadki mleczne) aromatycznych, mlecznych, lekko ciągnących, wytworzonych z cukru, masła minimum 82% tłuszczu, syropu glukozowego, mleka w proszku pełnego; opakowanych w podkładkę parafinowaną, tzw. „pergamin” – papierek oddzielający krówkę od zewnętrznej części opakowania – oraz w etykietę z nadrukiem wskazanych logotypów. Minimalna treść nadruku na etykietce krówki: logotypy
Dodano: 2017-08-31 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Słodycze i przekąski, 2 Nabiał i wyroby mleczarskie , 3 Warzywa i owoce,4. Artykuły sypkie i przetwory.
Dodano: 2017-08-04 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Słodycze i przekąski, 2 Nabiał i wyroby mleczarskie , 3 Warzywa i owoce,4. Artykuły sypkie,
Dodano: 2017-01-11